مشارکت ایران در نشست سازمان همکاریهای فضایی آسیا

نمایندگان کشورمان از سازمان فضایی ایران و وزارت امورخارجه در یازدهمین نشست مدیران اداری سازمان همکاری های فضایی آسیا-اقیانوسیه (آپسکو) در گوانجو چین، مشارکت کردند.

مشارکت ایران در نشست سازمان همکاریهای فضایی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فضایی ایران اعلام کرد که حضور در مجامع بین المللی بسیار مهم است و مهمتر از آن حضوری فعال، با برنامه و موثر در این مجامع است که این مساله در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد.

در همین راستا و در جهت مشارکت مؤثر و فعال سازمان فضایی ایران در نشست های منطقه ای و بین المللی مرتبط، جهت پیشبرد اهداف و تأمین منافع ملی کشور، نماینده سازمان فضایی ایران به همراه نماینده وزارت امور خارجه در یازدهمین نشست مدیران اداری سازمان همکاری های فضایی آسیا-اقیانوسیه (آپسکو) که از ٢٠ تا 23 شهریور سال جاری در گوانجو چین برگزار شد، شرکت کرد.

بررسی سند سیاست ها و رویه های عضویت، سند چشم انداز ٢٠٣٠ آپسکو، ایجاد دپارتمان عملیات برنامه و خدمات داده، آخرین وضعیت پروژ های در حال اجرای آپسکو و ...، از مهمترین موضوعات در دستور کار این نشست بود.

مشارکت محتوایی و تاثیرگذار در چنین نشست هایی مستلزم هم افزایی و هماهنگی هرچه بیشتر تمام سازمان ها، نهادها، شرکت ها و فعالان حوزه فضایی کشور است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر