زیبایی های پنج گانه جهان را از نزدیک ببینید !

زیبایی های پنج گانه جهان را از نزدیک ببینید ! یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - جهان گردی,کجا بریم؟,گردشگری,گروه جدید اگر جزو آن دسته افرادی هستید که از دیدن زیبایی های طبیعت به وجد می آیند

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که از دیدن زیبایی های طبیعت به وجد می آیند. شاید بهتر باشد چک لیستی از زیباترین مناطق دنیا تهیه کنید و به عنوان مقاصد آینده ی تور مسافرتی خود در هر تعطیلات به آن رجوع نمائید. چک لیستی از زیبایی های پنج گانه جهان، مناطقی که با دیدن آنها نفستان از شوق بند می آید و برای دقایق بسیار تنها به منظره روبرو خیره خواهید ماند. در ادامه پنج بهشت گمشده روی زمین را معرفی خواهیم کرد، به همراه عکس هایی زیبا و دیدنی، بنابراین با ما همراه باشید با معرفی زیبایی های جهان و  زیبایی های پنج گانه جهان...
زیبایی های جهان

آبشار Seljalandsfoss ایسلند

به طور حتم آبشارهایی بلند تر و یا وسیع تر از  Seljalandsfoss هم در طبیعت موجود هستند. اما زیبایی های بصری این آبشار جادویی برای بیننده خیره کننده خواهد بود. این آبشار از نظر عکاسان به عنوان محبوب ترین ها محسوب می شود. شما این شانس را خواهید داشت که از مناظر زیبای اطراف آبشار لذت ببرید. جدای از جذابیت های بصری می توانید محو صدای زیبا و فوق العاده ی آن شوید. انعکاس صدای آبشار در فضای اطراف حالتی جادویی و فوق طبیعی به این محل داده به صورتی که این منطقه یکی از زیباترین و جذاب ترین آبشارها در دنیا محسوب می شود.
آبشار Seljalandsfoss ایسلند

آبشار Seljalandsfoss ایسلند2

آبشار Seljalandsfoss ایسلند3

زیبایی های پنج گانه جهان : Pulpit Rock, Preikestolen نروژ

این منطقه به دلیل زیبایی های فوق العاده و طبیعت منحصر به فردش سالانه بیش از 300,000 گردشگر را به خود جذب می کند و یکی از مقاصد اصلی تورهای مسافرتی اروپایی به شمار می آید. این فلات منحصر به فرد اگرچه جزو فلات های کوچک رده بندی می شود اما به دلیل زیبایی های بصری خود توانسته جزو زیباترین مناطق طبیعی در جهان شناخته شود. کوهستان ها و صخره های اطراف این منطقه یکی از نقاط محبوب برای عکاسان طبیعت است. به طور حتم این منطقه می تواند بهشت رویایی شما در تور نوروزی آینده محسوب شود.
Pulpit Rock, Preikestolen نروژ

Pulpit Rock, Preikestolen نروژ2

Pulpit Rock, Preikestolen نروژ3

زیبایی های جهان : دریاچه ی Plitvice کرواسی

اگر چه این منطقه همچنان بین تورهای مسافرتی خارجه و آژانس های مسافرتی شناخته شده نیست. اما از زیباترین و محبوب ترین مناطق گردشگری در کرواسی به حساب می آید. آبشارهای 16 گانه ی این منطقه، برکه ها و دریاچه های شفاف و زلال و همچنین طبیعت خاص و منحصر به فرد این ناحیه از خیره کننده ترین زیبایی های بصری است که می توان در طبیعت مشاهده کرد. این آبشارها که به مدت هزاران سال بر فراز صخره های این ناحیه در جریانند موجب پدید آمدن غارها، رودخانه ها و بسترهای جذاب و دیدنی در منطقه شده است . همین جریان این ناحیه را به عنوان زیباترین منطقه در اروپا بدل کرده است.
دریاچه ی Plitvice کرواسی

دریاچه ی Plitvice کرواسی2

دریاچه ی Plitvice کرواسی3

زیبایی های جهان : Giant’s Causeway شمال ایرلند

جذابیت بی حد صخره های ساحلی این منطقه موجب شده که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران مشتاق به این ناحیه سفر کنند. قلعه و مجموعه خانه های تاریخی این منطقه موجب پدید آمدن منظره ای جذاب و خارق العاده بر روی صخره ها ی کناره ی دریا شده است. اگر به این ناحیه سفر کردید ماجراجویی بر فراز پله های سنگی ناحیه را از دست ندهید.
Giant’s Causeway شمال ایرلند

Giant’s Causeway شمال ایرلند2

Giant’s Causeway شمال ایرلند3

زیبایی های جهان : Great Barrier Reef استرالیا

اگر از علاقه مندان به دنیای زیر آب هستید .می بایست حد اقل یک بار به این منطقه سفر کنید چراکه این ناحیه قدیمی ترین و زیباترین تپه های دریایی در سراسر دنیا را در خود جای داده .تنوع گونه های دریایی این منطقه فوق العاده است. از جهت دیگر می توانید طی یک غواصی لذت بخش گونه های در حال انقراض و خاص را در عمق آبهای این منطقه مشاهده کنید . بقایای کشتی های غرق شده ، صخره های دریایی و زیبایی های دنیای زیر آب موجب شده این منطقه به عنوان زیباترین حوزه در سایت های  غواصی شناخته شود. سالانه حجم وسیعی از گردشگران در قالب تورهای مسافرتی برای غواصی به این ناحیه سفر می کنند.
 Great Barrier Reef استرالیا

 Great Barrier Reef استرالیا2

 Great Barrier Reef استرالیا3

 Great Barrier Reef استرالیا4


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان