ماهان شبکه ایرانیان

سرمربی پدیده مشهد:

کم کم به برنامه ریزی آغاز فصل نزدیک می شویم

تبریز- سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: بازی امروز برای ماشین سازی مرگ و زندگی بود و به همین خاطر بازیکنان این تیم استرس و هیجان زیادی داشتند که باعث شد کیفیت بازی شان، کاهش یابد.

کم کم به برنامه ریزی آغاز فصل نزدیک می شویم

به گزارش خبرنگار مهر،  محمدرضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی ماشین سازی و پدیده مشهد اظهار داشت: خدا را شاکرم که در شب تولد امام جواد (ع) توانستیم یک پیروزی ارزشمند را به دست آوریم.
وی افزود: با در نظر داشتن اینکه بچه‌های ما در مشهد شب خوبی را نداشتند و می‌توان گفت دیشب هم در ماشین‌هایشان خوابیده بودند و شب آرام و خواب مناسبی نداشتند، و من نیز نگران این قضیه بودم، ولی خدا را شکر که اوضاع را توانستیم کنترل بکنیم و با فضایی که در اختیار داشتیم به نتیجه مطلوبی برسیم.
سرمربی تیم پدیده مشهد با اشاره به شکست‌های پیشین تشریح کرد: اگر مدیریت از راه درست باشد، من خدا را شاهد می‌گیرم که برخی مشکلات پیش نمی‌آید. همه مسئولان و مدیران می‌آیند و می‌روند ولی هرچیزی راه دارد. در بازی‌های قبلی نتیجه‌هایی به دست می‌آوردیم که حتی در خور خودمان نبود ولی خوشبختانه در این بازی توانستیم موفقیتی مطلوب به دست آوریم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.
مهاجری ادامه داد: همانطور که قبل بازی هم به بچه‌ها گفته بودم، این بازی تعیین کننده مرگ و زندگی ماشین سازی بود و همین موضوع به بازیکنان این تیم، استرس‌های زیادی وارد کرده بود. استرس و هیجان تیم مقابل و آرامش بچه‌های ما و مدیریت زمان از عوامل پیروزی امروزمان به شمار می‌آید.
وی خاطرنشان کرد: ما باید از موقعیت‌های حریف استفاده می‌کردیم که تاحدودی نیز استفاده کردیم. دارایت و موقعیت شناسی بچه‌ها را علت اصلی پیروزی امروز می‌دانم.
مهاجری گفت: ما باید استراتژی را از آغاز فصل تعیین کنیم. قرار بود جرو 6تیم برتر جدول باشیم ولی مقداری عقب ماندیم، خدا را شکر کم کم داریم جبران می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان