مشرق گزارش می‌دهد؛

نقش فروشگاه خاص در افزایش قیمت خودروها/ دیجی‌کالا پراید را چقدر گران‌تر می‌فروشد؟ +عکس

گرانفروشی دیجی‌کالا انتقادات بسیاری را به همراه داشته و بهانه گرانترشدن کالاها در بازار را نیز ایجاد کرده است.

 سرویس اقتصاد مشرق - همزمان با التهاباتی که اخیرا در بازار خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی به وقوع پیوسته و قیمت‌ها را نجومی و چندین برابری کرده است، سایت فروش اینترنتی دیجیکالا نیز به جمع گران‌کنندگان قیمت خودرو پیوست.

بیشتر بخوانید

تفاوت عجیب قیمت دیجی‌کالا با بازار +عکس

در حالی که قیمت انواع پراید در بازار طیق اعلام منابع رسمی و مشاهدات عینی، اختلافی بین 10 تا 14 میلیون تومانی با نرخ کارخانه دارد، قیمت این محصول در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بین 16 تا 18 میلیون تومان گرانتر از قیمت کارخانه در معرض فروش قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید

قیمت روز انواع خودرو در بازار + جدول

به عنوان نمونه در معاملات امروز بازار، قیمت خودروی پراید 131 صفر 32 میلیون و 500 هزار تومان بود که همین مدل در فروشگاه دیجیکالا به قیمت 38 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین خودروی پراید 111 نیز در بازار امروز با قیمت 36 میلیون و 500 هزار تومان معامله میشود، اما دیجی کالا با قیمت 40 میلیون و 500 هزار تومان برای فروش به نمایش گذاشته است.

قیمت پراید در دیجی کالا
گرانفروشی پراید به سبک دیجیکالا

قیمت خودرو در دیجی کالا
انواع مدل های خودرو در دیجی کالا با قیمت های دلخواه...!

اختلاف بیش از 4 میلیون تومانی در قیمت فروش پراید 111 و همینطور 5 میلیون و 500 هزار تومانی در نرخ سایپا 131 می‌تواند پالس افزایش قیمت را به بازار دهد و سبب گرانتر شدن این محصول در سایر بازار ها باشد. به همین جهت نیز نیاز است سازمان‌های نظارتی دقت بیشتری بر نحوه فعالیت این فروشگاه اینترنتی داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر