ماهان شبکه ایرانیان

سرمربی ماشین‌سازی تبریز:

مقصر باخت امروز من بودم/بدون چشم‌داشت مالی برای ارتقا تیم می‌مانم

تبریز- سرمربی تیم ماشین سازی تبریز باخت امروز را در برابر پدیده مشهد تقصیر خود دانست و گفت: حاضرم بدون چشم داشت مالی برای بالا بردن تیم ماشین سازی بمانم.

مقصر باخت امروز من بودم/بدون چشم‌داشت مالی برای ارتقا تیم می‌مانم

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کاظمی در نشست خبری بعد از بازی ماشین سازی و پدیده مشهد درباره نتیجه بازی امروز اظهار داشت: چیزی که نتیجه این بازی بود، اشتباهات فاحشی بود که من چندین بار به بچه‌ها متذکر شده بودم.

وی ادامه داد: ما تا زمانی که بر بازی مسلط بودیم اشتباهی رخ نمی‌داد ولی بعد از رخ دادن اشتباهی ساده همه‌چیز عوض شد و همه این‌ها برمی‌گردد به ناگفته‌هایی که بر گردن من بوده است.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز تصریح کرد: باشگاه تمام امکانات را در اختیار تیم گذاشته بود و این ضعف من بود که نتواسنتم بازی را جمع و جور کنم. هیچ‌چیزی مشکل نداشت و حتی داوری هم خوب بود.

وی در ادامه تاکید داشت: هرچیزی که زاییده ذهن انسان باشد، همان نیز رخ می‌دهد. وقتی گل خوردیم، این دلیل نیست که بعد از آن هرکس ساز خودش را بزند. البته برخی از بازیکنان نیز با تعصب‌شان بازی کردند ولی روح بیش‌ترشان آنقدر بزرگ نبود که قبول کنند آدم گل هم می‌خورد.

کاظمی در پاسخ به سوال اعتراض‌آمیز یکی از خبرنگاران تشریح کرد: من نه از باشگاه گلایه‌مندم، نه بازیکنان و نه اهالی رسانه. وقتی گفته بودم تیم را نگه می‌دارم باید نگه می‌داشتم که نتوانستم و علت شکست بازی امروز را هم اشکالات تاکتیکی خودم می‌دانم یا ضعف خودم در انتقال تاکتیک‌ها.

وی در ادامه اعلام کرد: ماشین سازی نه امروز، بلکه اول سال افتاد. امروز نه، بلکه امسال برای ماشین‌سازی سال تلخی بود. به هرحال این موضوعات و آسیب‌شناسی‌ها باید پایان فصل در جلساتی چندروزه کالبدشکافی شوند.

سرمربی ماشین سازی درباره بازی امروز گفت: ما تا جایی که گل نخورده بودیم خوب بازی می‌کردیم و تیم حریف هیچ برتری نسبت به ما نداشت. اگر گل اول را ما می‌زدیم شاید نتیجه خیلی بهتر بود.

وی در ادامه در پاسخ به انتقادات فراوان خبرنگاران خبر داد: وقتی کسی می‌گوید شکست تیم اشتباه من بوده، پس جای سوال باقی نمی‌ماند. من بدون چشم‌داشت مالی در این تیم می‌مانم تا تیم را ببرم بالا.

مهاجری درباره آینده ماشین سازی افزود: باتوجه به شکست امروز کارمان سخت‌تر شده است. بازی امروز و پیکان را من برد به حساب می‌گذاشتم ولی به هرحال نتیجه طبق برنامه‌ریزی نشد. البته ناامید نیستیم و می‌تواند معجزه‌ای برای ماندن در لیگ رخ بدهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان