محسن لایقی:

شاهین لردگان با کمک چندهوادار قدیمی به قائمشهر اعزام شد

قائمشهر - سرمربی تیم شاهین لردگان گفت: تیم لردگان بدون هیچ حمایت و با کمک چند هوادار قدیمی و با هزینه چهار میلیون تومانی به بازی مقابل نساجی اعزام شده است.

شاهین لردگان با کمک چندهوادار قدیمی به قائمشهر اعزام شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن لایقی پس از باخت 5 بر 0 تمیش مقابل تیم نساجی مازندران در قائمشهر با بیان اینکه تیم لردگان بدون هیچ حمایت و با کمک چند تن از هواداران قدیمی به بازی اعزام شده است گفت: بازیکنان من در نیمه اول تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته اند و چند گل زودهنگام خوردیم.

وی افزود: میانگین سنی تیم ما زیر 21 سال است و اولین بازی بود که در این سطح بازی می کنند و از آنان راضی هستیم زیرا دیشب آخر وقت به قائمشهر رسیدیم و به رغم مسافت و خستگی راه و سفر با اتوبوس در مجموع از تیم راضی هستیم.

وی به جواد نکونام و تیم نساجی مازندران برد بازی را تبریک گفت و اظهار داشت: تیم نساجی خوب فوتبال بازی کرد و نتیجه خوبی گرفت و امیدواریم امسال تیم شاهین لردگان در لیگ دسته سوم نتیجه بگیرد و به لیگ دسته دوم فوتبال صعود کند.

لایقی با بیان اینکه نیمه دوم پایاپای با نساجی جنگیدیم و راضی هستم گفت: در چیدمان بین دو دروازه بان شک داشتم و در نیمه دوم دوازه بان 19 ساله را بکار گرفتیم و خوب کار کردیم و نوید یک گلر خوب را می دهم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم از بچه های فقیر روستایی هستند از فردوسی پور گله کرد و خواهان توجه به این تیم و شهرستان محروم لردگان شد و گفت: استعدادهای خوبی در شهرستان داریم که درحال نابود شدن هستند.

سرمربی تیم شاهین لردگان با عنوان اینکه بچه های ما خوب و مردانه جنگیدند از تماشاگران نساجی و کانون هواداران این تیم قدردانی کرد گفت: متاسفانه مسئولان چهارمحال و بخیاری دنبال عزل و نصب هستند و فوتبالی نیستند و چیزی به نام اسپانسر در منطقه وجود ندارد.

وی گفت: کلیه مسئولان به فکر عزل و نصب هستند درحالی که نیازداریم بچه های ما دیده شوند و حتی نماینده مجلس جواب تلفن و گوشی ما را قبل از اعزام تیم به قائمشهر نداده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر