نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

تکمیل پروژه متروی تبریز نیازمند توجه ویژه دولت است

تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: تکمیل پروژه متروی تبریز نیازمند توجه ویژه دولت و همکاری شهرداری تبریز است.

تکمیل پروژه متروی تبریز نیازمند توجه ویژه دولت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین فرهنگی شامگاه دیروز دوشنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز با اشاره به ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه مهم شهری اظهار داشت: متروی تبریز یکی از زیرساخت های مهم توسعه شهری است.

وی سپس با بیان اینکه تبریز به شدت به اتمام مترو نیاز دارد، ادامه داد: نمایندگان مجلس تا حد توان به منظور پیگیری امور در کنار سازمان قطار شهری تبریز هستند.

فرهنگی با تاکید بر اینکه باید مشکلات مالی این پروژه برطرف شود، افزود: باید دولت و شهرداری نگاه ویژه ای به این پروژه داشته باشند. باید مسئولان امر نهایت تلاش خود را برای تکمیل خط های مختلف متروی تبریز به کار گیرند.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل متروی تبریز گفت: متاسفانه روز به روز شاهد افزایش بار ترافیکی در شهر تبریز هستیم. کاهش بار ترافیکی شهر یکی از مزایای مترو خواهد بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس همچنین در پایان گفت: تکمیل پروژه متروی تبریز نیازمند توجه ویژه دولت و همکاری شهرداری تبریز است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر