به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از اسنپ تریپ، فیلترینگ این استارتاپ بنا به درخواست هواپیمایی کشور انجام شده بود و پس از محرز شدن شیوه همکاری اسنپ تریپ با تامینکننده بلیت هواپیما که دارای همه مجوزهای لازم برای فعالیت در این عرصه است؛ از شکایت خود صرف نظر کرده و با دستور دادستانی رفع فیلتر انجام شد.
امیرعلی مهاجر، مدیر ارشد عملیاتی اسنپ تریپ میگوید: این فیلتر اشتباه چهار روزه برای اسنپ تریپ خسارتهای فراوانی را بههمراه داشت. کاهش فروش هتلها، اختلال در رشد اسنپ تریپ و داغ شدن شایعاتی که از اساس نادرست هستند. متاسفانه در این مدت کوتاه بسیاری از هتلها که همکاری تنگاتنگی با اسنپ تریپ داشتند متضرر شدند. اما خوشبختانه اسنپ تریپ با قدرت بیشتر فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.
وی ادامه داد: ما سعی داریم تحولی در بازار گردشگری ایران ایجاد کنیم و سفر را به عنوان یک کالای مقرون به صرفه به سبد کالای خانوار بازگردانیم و در این مسیر به کمک همه دلسوزان عرصه گردشگری نیازمندیم. قطعا این امر بدون شفاف سازی قیمتها و کاهش هزینهها امکان پذیر نیست و اسنپ تریپ در نظر دارد با نظام هوشمندی که از آن بهرمند است به همه هتلهای کشور کمک کند تا در تمام ایام سال فروش داشته باشند و بتوانند از ظرفیتهای خود استفاده کنند.
مهاجر تاکید کرد: پس از این اتفاقات حمایت خود را از قانونمندی شیوه برخورد با استارتاپهای حوزه گردشگری اعلام میکنیم و امیدواریم فیلترینگ بدون اخطار از ساختار قوانین دنیای مجازی ایران حذف شود.
اسنپ تریپ همچون گذشته آماده ارائه خدمات به هتلها و مسافران است.