تنش رسانه ای بین اینفانتینو و رئیس لالیگا

درخواست لالیگا مبنی بر انجام بازی بارسلونا و خیرونا در ایالات متحده، بازخورد خوبی در فیفا و همچنین فدراسیون فوتبال اسپانیا نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا هنوز اجازه فیفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا را برای انجام بازی بارسلونا و خیرونا در میامی نگرفته است. با این حال خاویر تباس (رییس لالیگا) قصد دارد برنامه‌های خود را پیش ببرد.

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا در مصاحبه با ESPN گفت: ترجیح می‌دهم یک بازی بزرگ از لیگ MLS در آمریکا برگزار شود تا یک بازی از لالیگا. پروژه‌هایی در این رابطه وجود دارد که باید برای تایید شدن آن صبر و آنها را بررسی کنیم. برای هر مسابقاتی قوانینی وجود دارد و همه از آن پیروی می‌کنند. یک پیشنهاد می‌تواند از جانب اعضای انجمن‌ها یا اعضای کنفدراسیون‌ها یا فیفا پذیرفته شود و دلیل خاصی برای آن وجود نداشته باشد.»

رییس فیفا در ادامه گفت:« من دوست دارم شاهد پیشرفت آمریکا، لیگ، تیم ملی و رشد جوانان این کشور باشم. در آمریکا قدرت اقتصادی وجود دارد و ورزش در دی.ان.ای این مردم وجود دارد.»

 

پس از این اظهارات تباس سکوت نکرد و از طریق حساب توئیترش نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. رییس لالیگا نوشت:« باید به رییس فیفا یادآوری کنم در MLS سه تیم کانادایی حضور دارند و تورنتو قهرمان کنونی این لیگ است. همچنین کانادا یک لیگ حرفه‌ای جداگانه نیز دارد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر