جنسیت فرزند را با می توان با روش رمزی فهمید؟

راه های مختلفی برای پیدا کردن جنسیت کودک شما وجود دارد. یکی از این روش ها، متد رمزی است. در ادامه مطلب، با روش رمزی برای تشخیص جنسیت نوزاد آشنا خواهید شد.

یکی از اولین مواردی که ذهن زوج ها در هنگام انتظار برای تولد نوزاد خود درگیر می کند، جنسیت آن است. اینکه آیا پسر یا دختر خواهد بود. همانطور که می دانید، راه های مختلفی برای تعیین  جنسیت کودک وجود دارد. یکی از این روش ها، متد رمزی است.  در ادامه مطلب، با روش رمزی برای تشخیص جنسیت نوزاد آشنا خواهید شد.

 

روش رمزی برای جنسیت نوزاد

 

روش های متعارف و روش رمزی

روش رمزی راه دیگری برای پیدا کردن جنسیت کودک شما است. با این حال، این تکنیک ها از روش های مرسوم برای تشخیص جنسیت کودک استفاده خواهند کرد.

روش معمول برای پیدا کردن جنسیت نوزاد، استفاده از یک سونوگرافی است که به نظر می رسد امن ترین و کمترین روش تهاجمی است. با اولتراسوند، متخصص می تواند جنسیت کودک را در هفته 13 بارداری شناسایی کند. این زمانی است که دستگاه تناسلی شروع به رشد می کند.

بین هفته های 22 و 24 می توانید یک سونوگرافی مورفولوژیکی داشته باشید. این جزئیات بیشتری را فراهم می کند و بنابراین شانس کشف جنسیت نوزاد بسیار بیشتر است. با این حال با روش رمزی، ممکن است جنسیت کودک را فقط در هفته 6 ام بیابید و احتمال درستی این نظریه 97٪ می باشد.

 

روش رمزی چیست؟

روش رمزی شامل شناسایی محل جفت در طول هفته های اولیه بارداری است. دکتر سعام رمزی اسماعیل در سال 2011 یک مطالعه در وب سایت مجله زنان و زایمان منتشر کرد. هدف این مطالعه نشان دادن رابطه بین جنسیت جنین و موقعیت جفت در بین هفته های 6 و 18 بود. یافته های این مطالعه به شرح زیر است:

در 97.2٪ پسران، جفت در سمت راست رحم کاشته شد. از سوی دیگر، در 97.5٪ دختران، جفت در سمت چپ قرار داشت.

 

روش رمزی برای جنسیت نوزاد

 

جهت کروموزوم ها

رمزی توضیح می دهد که این امر به دلیل قطبیت کروموزوم هاست. غشاء تخمک زن دارای یک قطب متناوب است، که می گویند، می تواند کروموزوم اسپرم X یا Y را قبول یا رد کند. در نتیجه، جنین با کروموزوم XX خود را در ویلور کوریونی در سمت چپ قرار می دهد. یک جنین با کروموزوم XY در اطراف خواهد بود.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که نباید بین مکان نوزاد و محل جفت گیج شوید. محل جفت را می توان در ناحیه روشن در اطراف کیسه حاملگی شناسایی کرد. برای روشن شدن این موضوع می توانید از سونوگرافی واژن استفاده نمایید.

با این حال، در مورد سونوگرافی شکم، تصویر را به صورت آینه خواهید دید. این به این معنی است که اگر جفت در سمت راست تصویر باشد، این به این معنی است که در واقع سمت چپ (یک دختر) است. اگر جفت در سمت چپ تصویر باشد، در واقع سمت راست (پسر) است.

 

آیا روش رمزی قابل اطمینان است؟

به عنوان یک پدر و مادر، بسیار مهم است که در اسرع وقت متوجه شوید که جنسیت نوزاد شما چیست. با این وجود، روش رمزی ممکن است از نظر علمی قابل اطمینان ترین روش نباشد. برای شروع، امتحان کردن روش رمزی هیچ ضرر و منع علمی ندارد. اما باید بدانید که این مطالعه در هیچ مجله های پزشکی و علمی جدی منتشر نشده است. علاوه بر این، هویت دکتر رمزی اسماعیل بسیار روشن نیست.

 

مطالعات دیگر چه می گویند؟

لازم به ذکر است که موضوع محل جفت و جنس جنین در 20 امین کنگره سراسری سونوگرافی در زنان و زایمان مورد بررسی قرار گرفت. در این مطالعه، جفت در 277 زن باردار قرار گرفت. از این تعداد، 159 دختر و 118 پسر بودند. با این حال، از 89 جنینی که سمت راست قرار داشتند و بر اساس روش رمزی باید پسران داشته باشد، 44 مورد دختر بودند. علاوه بر این، از 110 جنینی که در سمت چپ قرار داشتند، 43 نفر پسر بودند. به طور خلاصه، احتمالا هیچ ارتباطی بین محل جفت و جنسیت نوزاد وجود ندارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان