ماهان شبکه ایرانیان

امضای تفاهم‌نامه همکاری در راستای ارتقای امید به زندگی در یزد

تفاهم نامه همکاری بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت در راستای افزایش سطح امید به زندگی افراد در جامعه امضا شد .

امضای تفاهم‌نامه همکاری در راستای ارتقای امید به زندگی در یزد

به گزارش ایسنا، در راستای افزایش سطح امید به زندگی افراد در جامعه و توجه به مسئله‌ی ارتقای سطح سلامت جامعه ، تفاهم‌نامه‌ای با حضور رییس مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت استان یزد و مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد به امضاء رسید .

«محمدرضا پیرنیا» مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه با بیان این که بیماری دیابت در استان یزد فراگیر شده است، بیان کرد: باید در نظام سلامت شهر یزد انقلابی عظیم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد آماده هر گونه همکاری با مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت  را برای برگزاری همایش‌ها، برنامه‌های آموزشی، نمایشگاه‌ها و کارگاه های مرتبط با موضوع سلامت این شهر است .

پیرنیا ادامه داد: مکان برگزاری جلسات و مهیا کردن ملزومات آن، اطلاع‌رسانی در سطح شهر و غیره از دیگر ظرفیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد است که برای پیشبرد اهداف تفاهم‌نامه در اختیار مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت قرار داده می‌شود .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان