شرکت تیونینگ DMC برخلاف سنت همیشگی خود، این بار با یک تیونینگ سبک به سراغ تقویت لامبورگینی اونتادور S رفت تا تنها بخش ظاهری آن را متحمل تغییراتی فیزیکی کرده باشد.
برای طراحی ظاهری لامبورگینی اونتادور S، شرکت تیونینگ DMC سعی کرده از خودروی لامبورگینی سنتناریو الگوبرداری کند، به همین دلیل در قسمت عقب این خودرو بیشتر میتوان یک وجه اشتراک میان طراحی لامبورگینی سنتناریو و پروژه DMC پیدا کرد، هرچند یک باله آیرودینامیکی متحرک به انتهای کابین اضافه شده و همچنین طراحی کاپوت جلو هم یادآور خودروی معروف و تولید محدود لامبورگینی یعنی سنتناریو است.
لامبورگینی اونتادور S
در مدل استاندارد هم به لطف تغییرات انجام شده در قسمت طراحی بخصوص قسمتهای آیرودینامیکی ماشین، شاهد افزایش 130 درصدی نیروی چسبندگی به خاطر طراحی جدید سپر جلو و همچنین 50 درصد نیروی چسبندگی بیشتر به خاطر بامپر جدید زیر سپر جلو هستیم که در مجموع با در نظر گرفتن دیفیوزر و باله عقب ماشین، نیروی چسبندگی ماشین حدود 400 درصد بیشتر از مدل استاندارد لامبورگینی اونتادور شده است و حالا همراه با پروژه DMC هم خواهند بود.
لامبورگینی اونتادور S
برای بخش فنی هم گفتیم که شرکت تیونینگ DMC برخلاف سنت همیگی خود، تنها به تقویت طراحی ظاهری این خودرو پرداخته است، پس با این حساب در زیر کاپوت این ماشین از همان پیشرانه سابق اونتادور استفاده شده است، ولی یکسری تغییرات نرم افزاری بر روی پیشرانه 6.5 لیتری دوازده سیلندر تنفس طبیعی اونتادور اعمال شده تا با حفظ همان گشتاور 690 نیوتن متری در دور موتور 5500 دور بر دقیقه، شاهد افزایش 40 اسب بخاری قدرت و رسیدن به مرز 740
اسب بخار باشیم که در عمل باعث شده مقدار زمان شتاب گیری صفر تا صد این ماشین به 2.9 ثانیه برسد و بتواند با حداکثر سرعتی 350 کیلومتری به راه خود ادامه دهد.