ماهان شبکه ایرانیان

نارضایتی دروازه‌بان آلمانی آرسنال از نیمکت‌نشینی

برند لنو دروازه‌بان آلمانی آرسنال که بعد از چند بازی نیمکت‌نشینی در بازی این تیم مقابل وورسکلا پولتاوا در لیگ اروپا برای اولین بار به میدان رفت از نیمکت‌نشینی خود در این تیم ناراضی است.

به گزارش "ورزش سه"، برند لنو اعتراف کرد از اینکه در بازی‌های اول فصل روی نیمکت آرسنال نشسته عصبانی بوده. لنو می‌گوید با این هدف به آرسنال آمده بوده که در تمام بازی‌ها به میدان برود و در نتیجه تحمل نیمکت‌نشینی برایش سخت بوده.


توپچی‌های لندن در فصل نقل و انتقالات تابستانه برای انتقال لنو به لندن 25 میلیون دلار هزینه کردند چرا که اونای امری می‌خواست برای محافظت از دروازه‌ی تیمش گزینه‌های بیشتری داشته باشد. اکثر صاحب‌نظران انتظار داشتند با شروع فصل جدید برند لنو از همان آغاز به عنوان دروازه‌بان اول آرسنال به میدان برود چرا که اونای امری سرمربی جدید این تیم به سبک بازی‌ای علاقه‌مند است که بازی‌سازی از انتهای زمین آغاز می‌شود و لنو بازی‌خوان و بازی‌ساز خبره‌ای است.


اما با شروع لیگ برتر پیتر چک کهنه‌کار درون دروازه‌ی آرسنال ایستاد تا لنو اولین بازی فصل خود را نه در لیگ برتر بلکه در لیگ اروپا و در مقابل تیم وورسکلا پولتاوای اوکراین انجام دهد.


استاندارد اسپورت در گفتگو با برند لنو از قول او نوشت:" من برای این به آرسنال آمدم که در تک تک بازی‌ها به میدان بروم. ولی فکر کنم وقتی کسی مثل من به کشور دیگری منتقل می‌شود و قرار است در باشگاه بزرگتری بازی کند به کمی زمان احتیاج دارد. البته این برای من ناراحت‌کننده است ولی آرامش خودم را حفظ می‌کنم و با تلاش و پشتکار سعی می‌کنم پیشرفت کنم و خودم را به ترکیب اصلی تیم برسانم.


لنو در ادامه‌ گفت:" سرمربی تیم همیشه یازده نفر فیکس تیم را بر اساس عملکردشان انتخاب می‌کند. این به نظرم می‌تواند تغییر کند ولی مسلماً تغییرات ارنج اصلی هر هفته اتفاق نخواهد افتاد. ولی می‌دانم که اونای امری ترکیب تیم را زیاد تغییر خواهد داد. او نگفته که پیتر باید در لیگ برتر بازی کند و من در لیگ اروپا. برای اینکه بتوانم در بازی‌های هر چه بیشتری به میدان بروم تمام تلاشم را خواهم کرد".

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان