ماهان شبکه ایرانیان

برای قبل از بازی با تراکتورسازی قول داده‌اند

قاسمی‌نژاد: ۵ برد متوالی در لیگ شوخی نیست

بازیکن پدیده خراسان گفت: تراکتورسازی تیمی قابل احترام و خطرناکی است ولی با حضور هواداران برای برد به میدان می‌رویم.

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد که در لیگ هجدهم موفق شده گل‌های حساس و سرنوشت‌سازی برای پدیده به ثمر برساند، در خصوص دیدار آتی این تیم در برابر تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی بسیار سختی را در برابر حریف پرمهره تبریزی باید برگزار کنیم. امیدوارم بتوانیم از پس این حریف برآییم و با حضور هواداران پدیده و فوتبال خراسان موفق باشیم.

قاسمی‌نژاد در خصوص تغییرات به وجودآمده روی نیمکت تراکتورسازی تصریح کرد: نباید به این مسائل فکر کنیم. تراکتورسازی یک تیم خوب و پرمهره است و اتفاقا فکر می‌کنم با تغییر و تحولی که در این تیم ایجاد شده، آنها از انگیزه بالاتری برای اثبات توانایی خود نسبت به گذشته برخوردارند.

بازیکن مازنی تیم پدیده خراسان خاطرنشان کرد: با حضور یک کادرفنی خوب آرامشی بی‌نظیر به تیم پدیده تزریق شد و توانستیم با دانش کادرفنی و البته همدلی و اتحاد به نتایجی عالی تا به اینجای کار دست یابیم. حیف است که از این تیم حمایت نشود و به سراشیبی سقوط برسیم. امروز که در صدر جدول قرار داریم وقتش است که از تیم پدیده حمایت شود.

قاسمی‌نژاد که تاکنون چند گل حساس و سرنوشت‌ساز برای پدیده در لیگ هجدهم به ثمر رسانده، تصریح کرد: 5برد متوالی در لیگ برتر و حذف ذوب‌آهن پرآوازه از جام‌حذفی شوخی نیست. قول‌های زیادی دادند و همچنان منتظریم تا شاید قبل از بازی با تراکتور اتفاقی بیافتد. تاکنون فقط 15درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم و مبالغی هم از سال گذشته طلبکاریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان