ماهان شبکه ایرانیان

ویزای کار معلول در قطر تمدید شد؛

بازگشت الدحیل برای شکست طارمی و یارانش

ستاره ایرانی الغرافه برابر الدحیل نمایش درخشانی داشت ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

 

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته ششم لیگ ستارگان قطر تیم الغرافه قطر که مهدی طارمی را مثل پنج دیدار اخیرش به‌عنوان تک مهاجم در ترکیب داشت، از ساعت 20:35 امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه مقابل الدحیل قرار گرفت.


الدحیل که به دلیل حضور در مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان یک بازی کمتر از الغرافه انجام داده بود و پنج شب قبل در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس شکست خورد و از رقابت‌های آسیایی کنار رفت، در دقیقه 9 با گلی که یوسف العربی با شوت ریباند شده خود به ثمر رساند، از یاران طارمی پیش افتاد.


در دقیقه 15 بعد از پاس به عقب بدموقعی که محمد موسی، مدافع الدحیل به کلود امین داد، این دروازه‌بان برای دفع توپ مجبور به زدن تکل شد که در همین حین برخوردی با مهدی طارمی داشت تا نقش بر زمین شدن ملی پوش ایرانی منجر به اعلام پنالتی به سود الغرافه شود و ولادیمیر ویس آن را تبدیل به گل کند.


الدحیل در دقیقه 34 با اخراج مراد ناجی حسین 10 نفره شد ولی یوسف العربی که برخلاف بازی آسیایی با پرسپولیس به ترکیب تیمش بازگشته بود، دوباره تاثیرگذار نشان داد و پنالتی‌ای که گرفته بود را در دقیقه 42 تبدیل به گل کرد تا یاران طارمی با شکست 2 بر یک نیمه اول را تمام کنند.


در دقیقه 50 خطای هند المعز علی موجب شد دومین پنالتی این مسابقه به سود الغرافه اعلام شود که این بار مهدی طارمی پشت توپ ایستاد و با فریب کلود امین توپ را به سمت راست دروازه زد و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.


در ادامه مسابقه الدحیل نمایش بهتری ارائه کرد و با دو گل نام تائه هی در دقایق 62 و 88 دروازه الغرافه را باز کرد تا یاران طارمی در این مسابقه خارج از خانه با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شوند.


مهدی طارمی با درخشش مقابل الدحیل قطر تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد 3 رساند؛ ضمن اینکه او تا پیش از این دیدار یک پاس گل داده و یک پنالتی هم گرفته بود.


مهدی طارمی در مرحله یک هشتم نهایی فصل 2017 لیگ قهرمانان آسیا و زمانی که در پرسپولیس عضویت داشت هم برابر الدحیل(لخویا سابق) یک پنالتی گرفته بود که در آن زمان نتوانست گلی به ثمر برساند ولی امشب موفق به انجام این کار شد و بالاخره توانست بعد از دو بار ناکامی دروازه این تیم را باز کند.

نبیل معلول، سرمربی تونسی الدحیل که بعد از شکست هفته قبل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس زیر فشار انتقادات رسانه‌های قطری قرار داشت و احتمال برکناری‌اش از این تیم می‌رفت، با بازگشت به مسابقه امشب برابر یاران طارمی و کسب پیروزی پُر گل که آنها را 13 امتیازی کرد و با تفاضل گل کمتر نسبت به السد به رده دوم جدول لیگ ستارگان رساند، حالا می‌تواند با آرامش خاطر بیشتری کارش را در الدحیل ادامه دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان