ماهان شبکه ایرانیان

چمنیان: مذاکراتی را با آلمان، ایتالیا و اوکراین برای برگزاری بازی و اردو انجام داده‌ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان از مذاکرات مختلف با کشورهای آلمان، ایتالیا و اوکراین برای برگزاری اردو و بازی تدارکاتی در این کشورها خبر داد.

چمنیان: مذاکراتی را با آلمان، ایتالیا و اوکراین برای برگزاری بازی و اردو انجام داده‌ایم

عباس چمنیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آغاز دور جدید تمرین‌های تیم ملی نوجوانان در سال 96 اظهار کرد: از 21 فروردین‌ اردوی ما در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و تا اواسط اردو به دنبال بررسی عملکرد بازیکنان جدید هستیم. استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال در استان‌های مختلف بازیکنان مستعد را به ما معرفی می‌کنند و ما آن‌ها را زیر نظر داریم. به دنبال این هستیم که اگر بازیکنی تاکنون دیده نشده، آن‌ها را پیدا کنیم و اگر شرایط لازم را داشتند، به جمع تیم‌مان اضافه کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در این اردو دیدار تدارکاتی هم برگزار خواهند کرد گفت: در هر اردو حداقل یک بازی تدارکاتی داریم. در این اردو می‌خواهیم بازیکنان جدید را اضافه کنیم. بازیکنان جدید ما نسبتا خوب هستند و کیفیت خوبی دارند. تعامل خوبی با کمیته جوانان داریم و به تدریج کیفیت فنی تیم را بالا می‌بریم تا اواسط اردیبهشت برنامه ما همین است.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ادامه داد: در این اردو 26 بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شوند. ما بازیکنان جدید را زیر نظر داریم و در کنار آن‌ها اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده‌ایم. با باشگاه‌ها هم تعامل خوبی داریم تا هرچه بیشتر بازیکنان را زیر نظر داشته باشیم.

چمنیان با بیان اینکه صحبت‌هایی برای برگزاری اردو در آلمان انجام شده افزود: اگر اتفاق خاصی نیفتد این اردو برگزار خواهد شد. ما در حال مذاکره هستیم تا در تورنمنت اوکراین هم شرکت کنیم که این اردو هنوز قطعی نشده اما روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را می‌کند تا در این تورنمنت حاضر شویم. هرچند در این تورنمنت هم ما حدود یک سال از تیم‌های دیگر کوچکتر هستیم اما ما به تجربه بین‌المللی این بازی‌ها نگاه می‌کنیم تا بازیکنان تجربه‌اندوزی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در پاسخ به این سوال که آیا آن‌ها هم علاوه بر فدراسیون مذاکراتی را با کشورهای مختلف برای برگزاری بازی تدارکاتی داشته‌اند، گفت: آقای مرادی سرپرست تیم پیگیر این موضوع است. مذاکراتی را با ایتالیا انجام داده‌ایم تا یا آن‌ها به ایران بیایند یا ما به ایتالیا برویم و چند بازی تدارکاتی را انجام دهیم. مذاکرات ما هم‌راستای مذاکرات کمیته بین‌الملل است تا بهترین برنامه‌ریزی برای تیم ملی انجام شود.

چمنیان همچنین درباره ثبت قرارداد با فدراسیون فوتبال نیز خاطرنشان کرد: قبل از اسفند سال 95 قرارداد من با فدراسیون فوتبال ثبت شد. تاریخ قرارداد از اول آذر 95 تا آذر 96 است. فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند تا به مطالبات ما رسیدگی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان