سعداوی: مقابل سپاهان انتحاری بازی کردیم/شاید مشکل فولاد من باشم

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: طی جلساتی که با مسوولان باشگاه داشتیم، قرار شد که همه یکدل باشیم و مشکلات را به حداقل برسانیم ولی نمی‌دانم شاید مشکل من هستم.

سعداوی: مقابل سپاهان انتحاری بازی کردیم/شاید مشکل فولاد من باشم

به گزارش ایسنا، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی با فولادخوزستان، اظهارکرد: نسبت به تیم سپاهان شناخت داشتیم و می دانستیم که تیم بسیار خوبی است و از مربی خیلی خوب و بازیکنان مطرح و با قابلیتی هم بهره می برد.  

وی بیان کرد: ما از نظر بازیکن کمی در مضیقه بودیم و هستیم اما بازیکنانم امروز خیلی خوب بازی کردند. کمتر تیمی توانسته بود، به اندازه ما روی دروازه سپاهان موقعیت ایجاد کند. ما امروز انتحاری بازی کردیم و به دنبال سه امتباز بودیم و دیدید که خیلی زود هم به گل رسیدیم ولی نتوانستیم آن را حفظ کنیم و چه بسا ممکن بود، گل دوم را هم دریافت کنیم. روز خوب گل حریف هم بود و او عملکرد عجیب و غریبی داشت و توپ هایی را درآورد که کار هر کسی نبود.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: امیدوارم آن هایی که با تیم همدل نیستند و ممکن است در مجموعه خودمان هم باشند، در چهار بازی باقی مانده با ما همدل شوند. به هر حال شاید مجبور شویم خیلی زود درخصوص برخی مسابل شفاف صحبت کنیم.

وی افزود: هواداران تیم را دوست دارند و همه جوره نیز از آن حمایت می کنند و شاید امروز هم از بازی لذت بردند.  امیدوار قدر این بازیکنان جوان و هواداران را بدانیم و آن طور که شایسته است، از آن ها حمایت کنیم.

سعداوی بیان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان می کنم. ما پس از مدت ها مسوولی از استان را دیدیم و شاید به نحوی جای مسوولان باشگاه را پر کرد. بازیکنان ما هم متعلق به همین استان هستند و انتظار داریم که مسوولان قدر آن ها را بدانند.

وی عنوان کرد: من در خصوص مشکلات یک بار در نیم فصل و یک بار هم پس از بازی با سیاه جامگان صحبت کردم و گفتم که شرایط باید نرمال شود یا اگر مشکل من هستم، من می روم. طی جلساتی که با مسوولان باشگاه داشتیم،  قرار شد که همه یکدل باشیم و مشکلات را به حداقل برسانیم ولی نمی دانم شاید مشکل من هستم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: به هر حال بازی برابر سپاهان خیلی ساده نیست و بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند. متاسفانه توپ های ما وارد دروازه حریف نشد و عقل من هم دیگر در این زمینه یاری نمی دهد اما وقتی در خلوتم فکر می کنم، به نظر من هر موقع یک مجموعه بخواهد موفق باشد باید تک تک عوامل آن همدل باشند.

وی در پایان بیان کرد: قرارداد من تا پایان فصل است و با قدرت تمام خودم، کادرم و بازیکنانم در خدمت تیم و هواداران هستیم و هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم و اگر هم کسانی که تصمیم گیرنده هستند، به من بگویند بفرما، من هم می گویم خدانگهدار. به  هر حال این قاعده فوتبال است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان