مهدی جوادی با مهر مطرح کرد؛

«حالا چی‌ها» مشورت می‌دهد/ خرید، خوراک و گردشگری به سبک ایرانی

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «حالا چی‌ها» بیان کرد که این برنامه برای زندگی با سبک ایرانی اسلامی طراحی شده است.

«حالا چی‌ها» مشورت می‌دهد/ خرید، خوراک و گردشگری به سبک ایرانی

سیدمهدی جوادی تهیه‌کننده برنامه «حالا چی‌ها» که حدود 2 هفته است پخش آن از شبکه افق آغاز شده به خبرنگار مهر گفت: «حالا چی‌ها» یک برنامه تولیدی و مستند درباره سبک زندگی ایرانی اسلامی‌است و قصد دارد در سه حوزه که بیشترین اوقات خانواده‌ها صرف آن می‌شود، مشورت‌هایی ارائه دهد.

وی ادامه داد: خرید، خوراک و گردشگری سه حوزه‌ای است که بیشترین اوقات فراغت خانواده‌ها را به خود اختصاص می‌دهد و ما در این برنامه به این حوزه‌ها می‌پردازیم. برنامه ما سه روز در هفته پخش می‌شود که شامل عناوین «حالا چی بخوریم» در روزهای شنبه، «حالا چی بخریم» در روزهای یکشنبه و «حالا کجا بریم» در روزهای دوشنبه می‌شود.

جوادی درباره معیارهایی که برای معرفی خرید و خوراک و مکان مناسب در نظر گرفته شده، بیان کرد: ما سطح متوسطی از جامعه را در نظر گرفته‌ایم مثلا برای مکان مترو و ماشین را مطرح می‌کنیم و سعی می‌کنیم کاملا مشاوره‌های ما اجرایی باشد. نکاتی که باید در نظر گرفته شود کلیات است تا خود مردم نسبت به خریدی که دارند آن شاخص‌ها را رعایت کنند مثلا ما می‌گوییم کباب خوب چه شاخصه‌هایی دارد تا مخاطب فارغ از اینکه در چه رستورانی غذا می‌خورد، بداند که در دفعات بعد خوراکی که تهیه می‌کند باید چگونه باشد و یا درباره خرید گوشت و نان نشانه‌هایی می‌دهیم تا مردم بدانند به چه نکاتی باید توجه کنند که خرید آنها را بهینه کند.

تهیه‌کننده «حالا چی‌ها» اظهار کرد: در برنامه‌هایی که درباره گردشگری است نیز به نکاتی برای یک مکان تفریحی اشاره می‌شود و همچنین آموزش‌هایی می‌دهیم که در فرهنگ ما نسبت به آداب گردش مورد توجه قرار گرفته است مثلا یادآوری می‌کنیم که پدر خانواده به همسرش در گردش کمک کند تا اگر بچه‌دار است او هم از گردش خود لذت ببرد.

وی اظهار کرد: به طور مثال در هفته دفاع مقدس با خانواده شهید باقری به باغ موزه دفاع مقدس رفتیم و به این ترتیب به خانواده‌ها هم می‌گوییم کدام قسمت‌های باغ موزه دفاع مقدس را ببیند و یا بدانند که دسترسی به آن چگونه است. در ایام محرم نیز آداب نذری درست کردن و مسایل مرتبط با این حوزه را آموزش می‌دهیم.

جوادی در پایان بیان کرد: این برنامه در 39 قسمت طراحی شده که هر یک از عناوین آن درباره خرید، خوراک و مکان گردشگری در 13 قسمت تولید می‌شود و شنبه تا دوشنبه ساعت 19:30 از شبکه افق پخش می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر