آخرین اخبار از مجوز پخش سریال «ممنوعه»

حسین پارسایی گفت:بیش از ۱۰ قسمت سریال «ممنوعه» از سوی اعضای شورای پروانه نمایش با دقت تمام در چارچوب قوانین حاکم ارزیابی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران: حسین پارسایی مدیر کل دفتر شبکه نمایش خانگی درباره آخرین وضعیت پخش سریال «ممنوعه» و حواشی ایجاد شده پیرامون توقیف این سریال در شبکه نمایش خانگی گفت: سریال «ممنوعه» توقیف نشده است و برای بازبینی و اصلاحات مجدد قسمت‌های بعدی، مدتی در توزیع آن وقفه ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: از آنجاییکه چند صحنه در قسمت‌های ابتدایی این سریال موجب واکنش‌هایی از سوی برخی مخاطبان شده بود، بنا به تشخیص سازمان سینمایی و شورای ارزشیابی مربوطه مقرر شد به دلیل حساسیت‌های ایجاد شده و پرهیز از هر گونه سوءتعبیر، ادامه انتشار آن با بازنگری مجدد و اصلاحات احتمالی انجام شود.

پارسایی ادامه داد:بیش از 10 قسمت این سریال برای اخذ مجوز از سوی تهیه کننده و موسسه پخش کننده ارسال شده و توسط اعضای شورای پروانه نمایش با دقت تمام در چارچوب قوانین حاکم ارزیابی خواهد شد.

وی تصریح کرد: فیلم نامه و قسمت‌های پخش شده و پیش رو توسط شورای ساخت و نمایش با دقت تمام مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. بی تردید شخصیت‌های منفی به دلیل رفتار‌های غیر متعارف همچون سایر سریال‌ها فرجام سخت و عبرت آموزی خواهند داشت.

مدیر کل دفتر شبکه نمایش خانگی بیان کرد: رده سنی این سریال گروه بزرگسال جامعه است که مسئولیت سنگینی در قبال آسیب‌های اجتماعی و مراقبت از فرزندان خود دارند، به همین منظور دفتر نمایش خانگی و شورا‌های مرتبط این رده بندی سنی را برای سریال لحاظ کرد، اما به دلیل فرهنگ سازی نکردن مناسب، نتیجه این اتفاق به خوبی حاصل نشد.

پارسایی گفت:این سریال به هیچ وجه قبل از بازبینی مجدد و اعمال اصلاحات توزیع نخواهد شد و خبر پخش آن را با همکاری صاحبان اثر اعلام خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر