ماهان شبکه ایرانیان

نماینده مردم شوش در مجلس:

وزیر بهداشت از امکانات درمانی شوش دیدن می کند

شوش - نماینده مردم شوش در مجلس گفت: وزیر بهداشت فردا با سفر به این شهرستان از امکانات درمانی و روند پیشرفت زیر ساخت های طرح تحول نظام سلامت در شهرستان شوش دیدن می کند.

وزیر بهداشت از امکانات درمانی شوش دیدن می کند

سید راضی نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر به سفر وزیر بهداشت به استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: در قالب طرح تحول نظام سلامت زیر ساخت های بهداشت و درمان شهرستان پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: ساخت هشت مرکز بهداشت، ارتقای تجهیزات بیمارستان نظام مافی، احداث زایشگاه، کلینینک ویژه و 31خانه بهداشت از جمله زیر ساخت های بهداشتی در این شهرستان بوده است.

 نماینده مردم شوش تاکید کرد: تجهیز و تامین نیروی انسانی مراکز و خانه های بهداشت از جمله مطالبات حوزه بهداشت و درمان شهرستان شوش است.

وی با بیان اینکه فاز دوم بیمارستان 164 تختخوابی شهدای گمنام بدون وقفه در حال انجام است، گفت: توسعه و تکمیل این بیمارستان و افزایش 40تختخواب به سرانه بیمارستان نظام مافی در اولویت برنامه ریزی بهداشت ودرمان قرار دارد.

نوری از پیگیری و آمادگی کلنگ زنی بیمارستان در شهر الوان بخش شاوور شهرستان شوش خبر داد و گفت: به زودی کلنگ احداث بیمارستان در شهر الوان به زمین زده خواهد شد.

وی، عمده مشکلات حوزه درمان شهرستان شوش را کمبود متخصص عنوان کرد و گفت: کمبود متخصص در بیمارستان تروما و ترانزیت نظام مافی از عمده مشکلات حوزه درمان شهرستان شوش است که امیدواریم با تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای گمنام شوش این مشکل نیز مرتفع شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان