اطلاعیه دادگستری استان خراسان رضوی در پی اجرای علنی حکم شلاق یکی از محکومان

حکم شلاق عامل سرقت‌های متعدد در ملاء عام اجرا شد/ اقدامات این سارق باعث نارضایتی شدید عمومی شده بود

در پی اجرای علنی حکم شلاق یکی از محکومان در بخش زبرخان؛ دادگستری خراسان رضوی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در پی اجرای علنی حکم شلاق یکی از محکومان در بخش زبرخان؛ دادگستری خراسان رضوی اطلاعیه‌ای صادر کرد.


در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«العدل اساس الملک»

در پی وقوع سرقت‌های متعدد توسط فردی با هویت «علی تازیکی.» فرزند اسماعیل و دستگیری نامبرده توسط ضابطان دستگاه قضایی و تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب بخش زبرخان؛ مجرمیت نامبرده احراز و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه صالح ارجاع می‌شود.

با عنایت به تأیید کیفرخواست صادره از سوی شعبه 101 کیفری 2 دادگاه بخش زبرخان و صدور رأی محکومیت و همچنین تأیید رأی صادره توسط شعبه 25 دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی و قطعیت رأی؛ مراحل قانونی اجرای حکم آغاز می‌شود. پس از طی مراحل قانونی، بخشی از حکم صادره مبنی بر تحمل نامبرده به 74 ضربه شلاق تعزیری در ملأ عام و در محل وقوع جرم در روز جاری به مرحله اجرا درآمد.


گفتنی است نامبرده به مواد مخدر اعتیاد داشته و دارای سوابق متعدد کیفری مؤثر از جمله سرقت بوده و اقدامات مجرمانه وی موجب نارضایتی شدید عمومی در منطقه را فراهم آورده بود. براین اساس «علی تازیکی» فرزند اسماعیل به 3 سال حبس، رد مال و تحمل 74 ضربه شلاق تعزیری در ملأ عام (محل وقوع جرم) محکوم شده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان