ترامپ نمی تواند بر افراد علاقه مند به سفر تاثیری داشته باشد

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: ترامپ ممکن است در بنگاههای اقتصادی و شرکت های تجاری تاثیر بگذارد اما بر سبک زندگی افراد و کسانی که به گردشگری علاقه دارند نمی تواند تاثیر داشته باشد.

ترامپ نمی تواند بر افراد علاقه مند به سفر تاثیری داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین همایش سراسری جامعه هتل داران ایران با حضور سرمایه گذاران، مدیران هتل ها، هتل آپارتمانها و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، حسینعلی امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری، مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، حناچی معاونت شهرسازی وزارت کارراه در هتل اسپیناس پالاس در حال برگزاری است.

در این برنامه حسینعلی امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: گردشگری یکی از صنایعی است که می تواند به جای نفت باشد و اوقات فراغت حاصل شده از پیشرفت تکنولوژی را در جهان رقم زده است. در جهان امروز سفر، یکی از بخش های مهم زندگی مردم است. آنچه مسلم است امروزه در دنیا به موازات رواج سفر به توسعه زیرساخت های گردشگری نیز باید توجه شود که یکی از این زیرساخت های مهم، هتل است.

وی گفت: ترامپ ممکن است در بنگاههای اقتصادی و شرکت های تجاری تاثیر بگذارد اما بر سبک زندگی افراد و کسانی که به گردشگری علاقه دارند نمی تواند تاثیر داشته باشد. بحران ها شاید در حوزه های مختلف رکود ایجاد کند اما در گردشگری بر اساس نظر کارشناسان اگر هم تهدیدی داشته باشد موقتی است نه دائم. دولت از ایجاد تسهیلات و رفع موانع در حوزه هتلداری و گردشگری حمایت می کند.

وی تصریح کرد: رقابت سالم، بالابردن استانداردها، ایجاد فرهنگ گردشگری، پائین آوردن هزینه ها با ابتکارات و خلاقیت ها و آموزش نیروها و بررسی کارشناسی نسبت به توزیع هتل ها از جمله مواردی است که باید به آنها توجه کرد. تناسب، تخصص و تجربه مسائلی است که بر گردشگری همواره موثر است.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: برای رسیدن به جایگاه گردشگری، فرهنگسازی و نوآوری توسط بخش خصوصی ضروری است. دولت آماده است که با همکاری شما و تشکیل کارگروه مشترک در راستای رفع موانع، اصلاح دستورالعمل ها و ایجاد بسترهای مناسب برای تهیه و تدوین لوایح کمک کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان