در کتابخانه‌های شهید باهنر و پیروزی؛

دوره‌ آموزشی تفسیر صحیفه سجادیه برای کتابداران برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی «شرح و تفسیر صحیفه سجادیه و کتاب سه گانه عشق» ویژه کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان تهران به زودی در کتابخانه‌های عمومی شهید باهنر و پیروزی برگزار می‌شود.

دوره‌ آموزشی تفسیر صحیفه سجادیه برای کتابداران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره‌های آموزشی «شرح و تفسیر صحیفه سجادیه و کتاب سه گانه عشق» به زودی با تدریس علیرضا برازش کارشناس ارشد قرآن و حدیث دانشگاه تهران، ویژه کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان تهران در کتابخانه‌های عمومی شهید باهنر و پیروزی برگزار می‌شود.

کتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان شمیرانات روز یکشنبه، ‌8 مهرماه میزبان دوره «شرح و تفسیر کتاب سه گانه عشق» با موضوع عبادت و عبودیت خواهد بود و برازش در این نشست به شرح و تفسیر سه عنوان از کتاب‌های خود به نام‌های «عاشق شو»، «عاشق تو» و «همه را دوست بداریم» می‌پردازد.

نویسنده در این آثار که توسط انتشارات امیرکبیر منتشر شده‌اند، با زبانی شاعرانه و نگاهی عارفانه، راه های بهتر زیستن و بهتر اندیشیدن را بیان کرده است. همچنین دوره آموزشی «شرح و تفسیر صحیفه سجادیه و دعا» با تدریس برازش روز دوشنبه 9 مهر به میزبانی کتابخانه عمومی پیروزی برگزار خواهد شد.

آیین افتتاح این دوره‌های آموزشی با حضور مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، یکشنبه 8 مهر در کتابخانه عمومی شهید باهنر برگزار خواهد شد. این دوره‌های آموزشی در 10 جلسه برگزار می‌شود و پس از اتمام دوره‌ها کتابداران شرکت‌کننده گواهینامه حضور در دوره دریافت خواهند کرد.

نشست «شرح و تفسیر کتاب سه گانه عشق» روز یکشنبه 8 مهر از ساعت 15:30 تا 17 در کتابخانه عمومی شهید باهنر تهران واقع در خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به میدان تجریش، جنب پمپ بنزین باغ فردوس برگزار می‌شود. همچنین نشست «شرح و تفسیر صحیفه سجادیه و دعا» روز دوشنبه 9 مهر از ساعت 15:30 تا 17 در کتابخانه عمومی پیروزی تهران به نشانی انتهای خیابان پیروزی، میدان کلاهدوز، پارک پیروزی برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان