ماهان شبکه ایرانیان

موافقت با احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در یاسوج

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:برآورد اولیه اعتبار مرکز فرهنگی دفاع مقدس حدود ۳۷۰ میلیارد ریال است و به عنوان یک مکان مهم فرهنگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

موافقت با احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در یاسوج

به گزارش ایسنا، عزیز فیلی در نشست کمیته فرهنگی یادمان‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موافقت کلی برای احداث «مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان» در محل پارک مهرورزی یاسوج انجام شد. این مرکز در زمینی به مساحت چهار هکتار و زیربنای یک هزار و 300 مترمربع جانمایی شده و برای طراحی کارهای فنی و معماری آن مشاور انتخاب شده است.

وی ادامه داد: برآورد اولیه اعتبار این یادمان حدود 370 میلیارد ریال است وبه عنوان یک مکان مهم فرهنگی مورد استفاده قرار  خواهد گرفت. این مرکز فرهنگی در 2 فاز احداث خواهد شد. تامین اعتبار این یادمان از محل ردیف ملی و از اعتبارات استانی، کمک های شهرداری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است .

فیلی اضافه کرد: برنامه توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج در محل پارگ جنگلی و احداث جاده دسترسی از امام‌زاده عبدالله(ع) و آبشار یاسوج در دستور کار قرار گرفته است و برای این منظور یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان