ماهان شبکه ایرانیان

نتیجه برای من مهم ترین چیز نیست

تقوی: سرمربی موقت تراکتورسازی هستم

سرمربی تراکتورسازی با بیان این که چاره ای جز برتری در بازی این هفته مقابل حریف خوزستانی ندارند از آمادگی ستاره های تیم برای کسب نتیجه مناسب خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از متوقف کردن صدرنشین لیگ در مشهد تراکتورسازی فردا در خانه باید به مصاف تیم آماده استقلال خوزستان برود. این جدال از آن جهت برای تیم تبریزی حائز اهمیت است که طرفداران این تیم برای چشیدن طعم برد در لیگ برتر بی تاب هستند. همین موضوع باعث شد تا محمد تقوی سرمربی این روزهای تراکتور از عزم جدی شاگردانش برای کسب این برد در بازی فردا صحبت کند.


محکوم به پیروزی در تبریز هستیم


یکی از مهم‌ترین نکاتی که بازی فردا را با اهمیت جلوه می دهد این است که محکوم به پیروزی هستیم و باید به سه امتیاز دست‌یابیم تا از صدر جدول فاصله نگیریم. شاید تیم شما تمامی امکانات لازم را داشته باشد ولی انگیزه و شرایط روحی روانی امر بسیار مهمی است و من معتقدم تیم ما توانایی‌های بسیار بالاتری نسبت به شرایط کنونی دارد.


لیگ برای ما از بازی هفته قبل شروع شد


لیگ برای ما از بازی پدیده دوباره شروع شد و من به بازیکنان گفتنم که به‌هیچ‌وجه نباید در خانه امتیازی از دست دهیم و باید تمامی امتیازات لازم را کسب کنیم.با توجه به اینکه به‌تازگی تیم را تحویل گرفتم معتقدم 3 بازیکن ما جایگاه مستحکمی در ترکیب تیم دارند و بازی کردن بقیه بازیکنان یک مورد سلیقه‌ای است که تصمیم بگیریم چه کسی بازی کند و چه کسی نیمکت نشین باشد، خوشبختانه برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم.


مربی موقت تراکتورسازی هستم


من فعلاً مربی موقت تیم هستم و نمی‌توانم برای آینده تیم تصمیم‌گیری کنم. فعلاً تمام تمرکز ما روی بازی فردا است و بعدازاین بازی مدیریت باشگاه تصمیم لازم را خواهند گرفت، تنها وظیفه من فعلاً  مدیریت فنی بازی فردا است.هواداران تراکتورسازی به چیزی کمتر از پیروزی راضی نمی‌شوند. تراکتورسازی دارای جایگاه خاصی در فوتبال ماست ولی هوادارانش در سال‌های اخیر به آنچه لایق آن بودند، نرسیدند. من به هواداران قول می‌دهم که بازیکنان ما با همه وجود برای تیم شان از جان‌ مایه می‌گذارند و اگر اشتباهی هم در زمین مسابقه رخ می‌دهد جزوی از فوتبال است.


خوشحالم ساختار دفاعی بهتر شده است


در مورد خط دفاعی یکی از مهم‌ترین شرایط در فوتبال این است که دفاع خوبی داشته باشیم و معتقد بودم که ما باید به اصول اولیه فوتبال بازگردیم و آن یعنی ابتدا در بازی گل دریافت نکنیم و پس‌ازآن به گلزنی فکر کنیم.خوشبختانه در حال حاضر وضعیت دفاعی ما بهبود یافته و من هم تلاش می‌کنم تا با بازیکنانم صحبت کنم و نکات موردنیاز را به آن‌ها تذکر دهم و معتقدم که ما ابتدا باید روی عدم دریافت گل تمرکز کنیم. از محسن فروزان نیز شخصاً راضی هستم و فکر می‌کنم ما ایرادی در درون دروازه نداریم.


نتیجه برای من مهم ترین چیز نیست


من خودم فوتبال تهاجمی را دوست دارم و به این موضوع علاقه‌مندم ولی در شرایط فعلی مهم‌ترین موضوع این است که ما گل نخوریم و از این شرایط گذر عبور کنیم. از بازیکنانم می‌خواهم چه هجومی و چه دفاعی با تمام وجود بازی کنند . نتیجه برای من مهم‌ترین چیز نیست مهم این است که پس از پایان بازی بازیکن بداند که هر چه در توان داشت در زمین گذاشته است.


تماشاگران به این بازیکنان اعتماد کنند


اگر من هم از هواداران درخواست نکنم آن‌ها به ورزشگاه می‌آیند. من با تبریز بیگانه نیستم و در این شهر قبلاً دانشجو بودم و همسرم هم ترک‌زبان است. تنها خواهشی که من از تماشاگران این تیم دارم این است که به این بازیکنان اعتماد کنند چون این نفرات در شرایط حساسی هستند و می‌توانند در آینده بهترین نتایج ممکن را برای این تیم رقم بزنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان