ماجدی: شفر و برانکو با استراتژی نباختن آرامش و اعتماد به نفس تیمشان را حفظ کردند

پیشکسوت استقلال معتقد است شفر و برانکو با استراتژی نباختن اعتماد به نفس و آرامش را در تیمشان حفظ کردند.

ماجدی: شفر و برانکو با استراتژی نباختن آرامش و اعتماد به نفس تیمشان را حفظ کردند

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که استقلال و پرسپولیس با تفکر نباختن پای به داربی 88 تهران گذاشتند، گفت: هر دو مربی برای نباختن به زمین آمدند. مقصر هم مربیان نیستند. وقتی نیمکت خالی باشد و بازیکنی برای اجرای تفکرات مربی روی نیمکت نیست، به چنین صخره‌ای برخورد می‌کنید.

او تاکید کرد: اعتقاد من این است که بازی کیفیت نداشت و هیچ حرکت تکنیکی و کار گروهی را ندیدم. بیشتر حرکات انفرادی را از دو تیم دیدیم. تساوی عادلانه‌ترین نتیجه برای چنین دیداری بود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان با تجربه و بعضا ملی‌پوش دو تیم نتوانستند بر استرس زیاد این بازی غلبه کنند، یادآور شد: فوتبال یک بازی گروهی است و اگر یک یا دو بازیکن نتوانند هارمونی لازم را با بقیه بازیکنان حفظ کنند، عملا شیرازه یک تیم به هم می‌ریزد. بحث من دو یا سه بازیکن نبود.

ماجدی استراتژی نباختن را عامل اصلی بی‌کیفیت بودن بازی دانست و افزود: وقتی برای نباختن بجنگید، اهدافی که برای گل زدن دنبال می‌کنید، دیرتر حاصل می‌شود. هر دو مربی به دلیل نداشتن بازیکن این تصمیم را اتخاذ کردند.

بازیکن سابق آبی‌پوشان در پاسخ به این سوال که چه عاملی موجب اتخاذ استراتژی نباختن در داربی شده و آیا چنین نتیجه‌ای کمکی به دو تیم می‌کند، تصریح کرد: به نظر من اگر بخواهیم شفاف و بی‌پرده صحبت کنیم، شکست هر کدام از دو تیم باعث اخلال در روند کاری آنها می شد و به هر دو ضربه می‌زد. تساوی آرامش را به هر دو تیم باز می‌گرداند و اعتماد به نفسشان را افزایش می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان