علیرضا مرزبان:

دردآور بود بدون امتیاز زمین راترک کردیم/ تغییرتاکتیک بزرگی داشتیم

اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: دردآور بود با وجود بازی خوبی مقابل سپاهان بدون امتیاز زمین را ترک کردیم.

دردآور بود بدون امتیاز زمین راترک کردیم/ تغییرتاکتیک بزرگی داشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مرزبان امشب پس از شکست تیمش در برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: از هواداران تیم تشکر می کنم که تا آخرین دقیقه تیم را تشویق کردند چرا که ما بازی با قدرتی در برابر یک قوی ارائه کردیم. 

وی افزود: تیم ما مرحله به مرحله خوب پیش رفت و حتی وقتی تیم حریف نمی توانست به دروازه ما نزدیک شود ما دو موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم. 

مرزبان تصریح کرد: انتقادی که به تیم من وارد است این بود که آنها در گلزنی خوب عمل نکردند ضمن اینکه گل هایی که در این بازی دریافت کردیم به دلیل فیزیک کی روش استنلی مهاجم سپاهان بود. متاسفم این بازی را به حریف واگذار کردیم چون فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و این درد آور است که زمین را بدون امتیاز ترک کردیم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما امروز تغییر تاکتیک بزرگی در تیم داشتیم برای همین سپاهان به مشکل برخورد. البته این تغییر تاکتیک محرمانه است و نمی توانم آن را بیان کنم.

مرزبان ادامه داد: قطعا استقلال تهران برای بازی بعد تیم ما را آنالیز می کند و ما متقابلا چنین کاری می کنیم ولی ما برای بازی بعد قطعا مشکلات امروز خود را مرتفع می کنیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار  از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان بین تیم های نفت این شهر و سپاهان برگزار شد که در پایان شاگردان قلعه نویی به برتری 2 بر صفر دست پیدا کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر