هفته هشتم لیگ برتر؛

رکوردداران بازی و گل ملی و کاپیتان‌های سابق تیم ملی به هم رسیدند

دومین روز از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر با انجام ۵ بازی دنبال می‌شود که در حساس ترین بازی روز جمعه تیم‌های سایپا و نساجی به مصاف هم می‌روند.

رکوردداران بازی و گل ملی و کاپیتان‌های سابق تیم ملی به هم رسیدند

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر عصر روز جمعه با انجام 5 بازی پیگیری می شود که طی آن تراکتورسازی میزبان استقلال خوزستان است، صنعت نفت در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود، نساجی و سایپا در قائم شهر با هم دیدار می کنند، پارس جنوبی از پدیده پذیرایی می کند و پیکان و سپیدرود در تهران با یکدیگر روبرو می شوند. 

* نساجی - سایپا
شاید بتوان دیدار نساجی و سایپا را حساس ترین بازی امروز دانست. دو تیمی که هدایت آن بر عهده کاپیتان های سابق تیم ملی، جواد نکونام و علی دایی قرار دارد. علی دایی رکورددار تعداد گل ملی و جواد نکونام رکورددار تعداد بازیهای ملی امروز در کسوت سرمربیان دو تیم نساجی و سایپا با هم روبرو می شوند.

سایپا که بعد از شکست هفته چهارم مقابل تراکتورسازی در هفته های پنجم، ششم و هفتم سه پیروزی متوالی به دست آورد، برای قطع نشدن نوار پیروزی‌های متوالی‌اش کار سختی در قائمشهر مقابل نساجی دارد.

قائمشهری‌ها بعد از نتایج نا مطلوب در روزهای نخست حضورشان در لیگ برتر، رفته رفته شرایط بهتری را تجربه می کنند و در هفته هفتم نیز موفق شدند یک امتیاز حساس از استقلال بگیرند. شاگردان نکونام در هفته هشتم هم مثل هفته هفتم شانس میزبانی از حریفشان را دارند و در صورت پیروزی در این بازی شانس رسیدن به میانه جدول را هم پیدا می کنند. 

شاگردان دایی اما رسما در کورس صدرنشینی حضور دارند و در صورتی که بتوانند تعداد پیروزیهای متوالی شان را به عدد 4 برسانند، این موقعیت را حفظ خواهند کرد.

* ذوب آهن - صنعت نفت
در دیگر دیدار حساس امروز ذوب آهن در خانه خود میزبان صنعت نفت آبادان است. ذوب آهن با نمازی کمتر از انتظار نتیجه گرفته و در پایان هفته هفتم در نیمه دوم جدول قرار دارد. شاگردان نمازی در صورت پیروزی در این بازی در بهترین حالت، ممکن است با سه پله صعود به رده ششم جدول برسند. اما صنعت نفت که در رده چهاردهم جدول قرار دارد در صورت پیروزی در این بازی خارج از خانه امکان صعود بیشتری در جدول خواهد داشت. 

* تراکتورسازی - استقلال خوزستان
تراکتورسازی بعد از کنار رفتن جان توشاک دومین دیدار با سرمربی موقت را تجربه می کند. آنها در اولین بازی شان موفق شدند پدیده صدرنشین را در مشهد با هدایت تقوی متوقف کنند و حالا برای اولین بار بدون توشاک در این فصل در خانه به میدان می روند.

تراکتورسازی و استقلال خوزستان با 10 و 9 امتیاز از شرایط مطلوبی برخوردارند و در جدول هم در همسایگی یکدیگر قرار دارند. پیروزی در این بازی برای هر یک از دو تیم غنیمت است  و می تواند جایگاه تیم پیروز را تاحدودی در بالای جدول تثبیت نماید.

پارس جنوبی هم در خانه باید از صدرنشین کنونی مسابقات پذیرایی کند. پدیده تا هفته هفتم به معنای واقعی کلمه پدیده مسابقات بوده و گل محمدی نمی خواهد به راحتی موقعیت خود در صدر جدول را از دست بدهد. اما آنها برای غلبه بر پارس جنوبی در جم کار ساده ای در پیش ندارند.

* پیکان - سپیدرود
پیکان نیز باید در خانه از آخرین تیم جدول پذیرایی کند. سپیدرود با علی کریمی شرایط بهتری پیدا کرده و آنها هفته گذشته هم مقابل پرسپولیس سختکوشانه تا آخرین لحظات دروازه شان را بسته نگاه داشته بودند.

سپیدرودی ها در قعر جدول قرار دارند و باید برای رهایی از این موقعیت تلاش بیشتری کنند. این تیم حتی در صورت پیروزی در این بازی خارج از خانه عملا امکان بیشتر از 3 پله صعود در جدول را نخواهد داشت.

برنامه بازی‌های هفته هشتم به شرح زیر است:

جمعه 6 مهرماه

* تراکتورسازی تبریز – استقلال خوزستان 
داور: 
یاسر همرنگ کمکها: جواد مداح، حسن انتظاری و کمیل غلامی ناظر داوری: حسین خانبان

* پیکان تهران – سپیدرود رشت
داور: 
شاهو اصلانی کمکها: رضا سخندان، علی احمدی  و رضا عادل ناظر داوری: اسماعیل صفیری

* ذوب آهن اصفهان – صنعت نفت آبادان
داور:
 محمدرضا اکبریان کمکها: محمدرضا ابوالفضلی، جلیل شعرانی و جواد رحیم زاده ناظر داوری: حسن کامرانی فر

* پارس جنوبی جم – پدیده مشهد
داور: 
سید وحید کاظمی کمکها: حسن ظهیری، محمد راهی و پیمان فرخی مهر ناظر داوری: حیدر شکور

* نساجی مازندران – سایپا تهران 
داور:
 بیژن حیدری کمکها: تورج عیوض محمدی، علی دودانگه، علی صفایی ناظر داوری: ابوطالب طاهریان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان