دین محمدی: یکی از ضعیف‌ترین دربی‌های ممکن را دیدیم

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید استقلال اگر از لیگ یک بازیکن می‌گرفت خیلی بهتر می‌شد.

دین محمدی: یکی از ضعیف‌ترین دربی‌های ممکن را دیدیم

سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال درگفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی 88 تهران و تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر گفت: یکی از ضعیف‌ترین دربی‌های ممکن را شاهد بودیم. به نظرم هیچ‌کس از دیدین این دربی راضی نبود. در این بازی پرسپولیس بیشتر به بازی السد فکر می‌کرد و سعی داشت تا محطاطانه‌تر عمل کند. استقلال هم ترس از باخت داربی را داشت ولی استقلال در فاز دفاعی عملکرد بدی نداشت ولی در فاز حمله هر دو تیم ضعیف بودند و بازی هیجان خاصی نداشت.

او ادامه داد: بازی بسیار کسل‌کننده‌ای را شاهد بودیم. به‌نظرم آن‌هایی به جای دیدین داربی استراحت می‌کردند بهتر بود!

دیدن‌محمدی درباره عملکرد استقلال در داربی گفت: استقلال چون از آسیا حذف شده بود، می‌توانست با برد در این بازی خودش را ثابت کند و دل هوادارن را به‌دست آورد. در بازی با السد قطر هم اگر روزبه چشمی اخراج نمی‌شد ما می‌توانستیم بازی را ببریم ولی استقلال در دربی به هیچ عنوان در فاز هجومی خوب نبود و لزومی نداشت در این بازی دفاعی بازی کند. باید استقلال در این بازی ریسک می‌کرد وانتحاری بازی می‌کرد تا با کسب پیروزی هوادارانش را شاد می‌کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه اظهار کرد: طبیعی است وقتی شما در فاز هجومی ضعیف باشی، به گل نمی‌رسی. همه می‌گویند همام طارق بازیکن خوبی است و خوب حفظ توپ می‌کند ولی در عرض بازی می‌کند و در عرض بازی کردن هیچ سودی ندارد. باید در عمق بازی کند و پا به توپ درعمق بتواند موثر ظاهر شود. طارق در این بازی کدام شوت داخل چارچوب زد که بعد همه می‌گویند بازیکن خوبی است. الحاجی گرو هم بازیکن ضعیفی بود در همان اول هم من گفتم که گرو بازیکن خوبی نیست. علی قربانی اگر بود یا به جابر انصاری بازی می‌رسید خیلی بهتر می‌توانستند در داربی تاثیرگذار باشند.

سیروس دین‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا با عملکرد استقلال در داربی می‌توان به این تیم در لیگ‌برتر امیدوار بود، گفت: اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم باید بگویم نه. با این شرایطی که استقلال دارد نمی‌توان زیاد به آینده امیدوار بود. باید در استقلال انگیزه بالایی داشت تا بتوان در این تیم موفق بود. مرتضی تبریزی هم اگر می‌خواهد موفق باشد باید انگیزه زیادی داشته باشد چون اینجا با ذوب‌آهن شرایطش فرق می‌کند. تیم‌های دیگر جلوی استقلال انگیزه‌ بالایی دارند و برای موفقیت باید انگیزه بیشتری برای موفق شدن نسبت به ‌آن‌ها داشته باشی.

او ادامه داد: به نظرم خریدهای استقلال چندان جالب نبوده است. استقلال اگر به جای این بازیکنان از لیگ یک بازیکن می‌گرفت خیلی بهتر می‌شد. ما در حال حاضر مصدومان زیادی داریم. من نمی‌دانم چرا وقتی استقلال بازیکنان کلیدی خود را از دست می‌دهد چرا باید بازیکن مصدوم به تیم خود اظافه کند؟ به نظرم استقلال باید در فاز حمله دو بازیکن دیگر بگیرد تا شرایط یک مقدار بهتر شود و بتوان به آینده یک مقدار امیدوار بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان