ماهان شبکه ایرانیان

ذوب آهن در حرفه ای بودن رقیب ندارد

زهیوی: ممنونم آقای نمازی به من اعتماد کرد

مهاجم جنوبی ذوبی ها بعد از اضافه شدن به این تیم اصفهانی در یک بازی حساس توانست از روی نقطه پنالتی برای آنها گلزنی کند.

رحیم زهیوی مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن ابتدا در رابطه با انتخاب این تیم برای ادامه کار فوتبالش می گوید: ذوب آهن را با توجه به شناخت قبلی ام نسبت به این تیم و مشورت با افراد خبره فوتبال که معتقد بودند من به سبک فوتبال این تیم می خورم و در این تیم می توانم موفق شوم، انتخاب کردم. وقتی به این تیم آمدم متوجه شدم مشاوران درست گفته بودند و واقعا سبک فوتبالی آنها به سبک فوتبالی من نزدیک است؛ ضمنا ذوب آهن خیلی تیم است و در حرفه ای بودن فکر نمی کنم رقیب داشته باشد.


او در رابطه با گل کردن پنالتی اش باتوجه به اصالت آبادانی و تجربه اولین حضور هم خاطرنشان کرد: کسب پنالتی و گل شدن آن حاصل زحمت همه بچه های تیم بود و خدا را شکر می کنم که توانستم به اعتماد آقای نمازی بابت قرار گرفتنم پشت توپ با گل شدن پنالتی پاسخ خوبی بدهم و ایشان را خوشحال کنم.


وی افزود: جا دارد از همین جا این گل را تقدیم رشید مظاهری کنم چون او در نیمه اول با اشتباهی که انجام داد خیلی ناراحتی کشید ولی ما توانستیم آن را با گلزنی در دقایق بعدی بازی جبران کنیم. من می گویم رشید یکی از بهترین گلرهای ایران است و عملکردش این را ثابت کرده و این یک حقیقت است. باز هم می گویم که این گل حاصل تلاش همه بوده ولی به خاطر آنکه از رشید بابت حراستش از دروازه تقدیر کنم و بگویم که بهترین است گل را به او تقدیم می کنم. از همه بچه های تیم تشکر می کنم که من را کمک کردند تا با گلزنی در این بازی همه را سربلند کنم.


زهیوی در ادامه گفت: شاید جو این بازی علیه من بود و مردم آبادان بابت نرفتنم به صنعت از من دلخور باشند اما باید بگویم که این موضوع اصلا به نیامدن من به آبادان مربوط نمی شود چون تا قبل از انتخاب ذوب آهن منتظر جواب صنعت ماندم و پس از آنکه با ذوبی ها قرارداد امضا کردم تازه آنها یادشان افتاد که باید با من مذاکره کنند که دیگر دیر شده بود. اما اصلی ترین دلیل رفتنم به اصفهان و ذوب آهن هم به این موضوع که این تیم آسیایی است و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و همانطور که دیگران گفتند من می توانم کنار این تیم موفق باشم برمی گردد.


از مهاجم ذوب آهن می پرسیم پیش بینی اش از رتبه ای که امسال این تیم کسب خواهد کرد چیست که او در پاسخ گفت: به نظرم الان پیش بینی کردن آن هم در هفته های ابتدایی سخت است اما معتقدم که ما باید در حد شخصیت ذوب آهن بازی و نتیجه کسب کنیم چون این تیم شخصیت بالانشینی دارد و باید حتما جزو 5 تیم بالای جدولی باشد. اما پیش بینی من از قهرمان لیگ در فصل هجدهم سپاهان است حتی فکر می کنم 5 هفته زودتر این اتفاق برای سپاهان رقم خواهد خورد. درباره ذوب هم باید بگویم که این تیم هم مطمئنا یکی از چند مدعی جدی است و امیدوارم بتوانم در این تیم نتایج خوبی خلق کنم. من به موفقیت ذوب در آسیا هم خیلی امیدوارم چون واقعا فوتبالی که این تیم انجام می دهد کمتر تیمی به نمایش می گذارد. ذوب خوب، روان  و شناور بازی می کند و این را همه می توانند تشخیص بدهند.


مهاجم تازه وارد ذوب نتیجه تساوی را در حد شخصیت این تیم نمی داند اما باتوجه به شرایطی که این تیم در این بازی داشت نتیجه خوبی اعلام کرد و گفت: تساوی در حد شخصیت ذوب نیست اما صنعت هم تیم ضعیفی در این بازی نبود و ما گل زودهنگام خوردیم. در کل باخت 2 ـ صفر را ده نفره تساوی کردن هم دسته کمی از برد ندارد و باید از این بیشتر تلاش کنیم تا برنده بازی شویم و به این تساوی ها اکتفا نکنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان