رئیس کل دادگستری استان کرمان در گفت‌وگو با میزان عنوان کرد

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده اخلالگران ناوگان حمل ونقل جاده‌ای در استان کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده اخلالگران ناوگان حمل و نقل جاده‌ای خبر داد و گفت: قضات رسیدگی کننده ضمن برخورد قاطع مراتب را به اطلاع عموم مردم خواهند رساند.

یدالله موحد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: نظر به اینکه امنیت تردد در مسیر محور‌های مواصلاتی از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است، لذا تامین امنیت ناوگان حمل و نقل علی الخصوص برای وسائط نقلیه‌ای که مایحتاج عمومی را حمل می‌کنند در اولویت کار دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی قرار دارد.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان اعلام کرد: متاسفانه عده‌ای قلیل و انگشت شمار از افراد شرور تحت تاثیر فضای روانی ایجاد شده توسط معاندین؛ با قصد مختل کردن حمل و نقل کالا‌های ضروری مردم مبادرت به ناامن سازی و تعرض به وسائط نقلیه سنگین و رانندگان آن‌ها نموده اند.

موحد خاطرنشان ساخت: بدون شک اگر چنین اقدامی مسلحانه و به قصد ارعاب این قشر خدوم و زحمت کش بطور عام باشد از مصادیق بارز محاربه و مرتکب مستوجب مجازات حد شرعی است یا اینکه رفتار ارتکابی با وجود شرایط از مصادیق راهزنی و یا تبانی برای ارتکاب جرم علیه اموال و جان مردم می‌باشد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان تصریح کرد: بمنظور پیشگیری و عبرت آموزی، دادستان‌ها و سایر قضات رسیدگی کننده با سرعت، قاطعیت و برابر موازین شرعی و قانونی به این قبیل جرائم رسیدگی و مرتکبین را به مجازات مناسب برسانند و متعاقب آن اطلاع رسانی لازم بعمل آید تا برای سایرین عبرت آموز و موجب آسایش و امنیت عمومی در محور‌های مواصلاتی استان شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر