ماهان شبکه ایرانیان

پس از انتصاب در مسئولیت های جدید صورت گرفت؛

تقدیر از زحمات امیرزاده و سیدآبادی در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد

طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی وزارت ارشاد از زحمات همایون امیرزاده مشاور پیشین امور اجرایی این معاونت و علی اصغر سیدآبادی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی کتابخوانی تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از زحمات امیرزاده و سیدآبادی در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه دو تن از مسئولان قدیم و جدید دو حوزه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه هشتم مهرماه با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران ستادی و مسئولان تشکل های حقوقی صنعت چاپ و نشر در محل وزارت ارشاد برگزار شد.

در این مراسم، جوادی ضمن اشاره به منش همایون امیرزاده مشاور سابق امور اجرایی این معاونت و همچنین علی اصغر سیدآبادی مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی کتابخوانی از اینکه دیگر این دو همکار را در کنار خود ندارد، اظهار تاسف و برای ایوب دهقان کار مشاور جدید اجرایی معاونت فرهنگی و همچنین ابراهیم حیدری مدیرکل جدید دفتر مطالعات و برنامه ریزی کتابخوانی، آرزوی توفیق کرد.

سپس امیرزاده که هم اکنون به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد فعالیت می کند، با اشاره به سابقه 6 ساله همکاری خود با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به تلاقی دو نوع نگاه سیاسی به مسائل فرهنگی در اواخر دولت دهم و ابتدای دولت یازدهم اشاره کرد و با ذکر مثالی گفت: اذعان می کنم که هرگز فکر نمی کردم تا این میزان با کسی مثل آقای علی اصغر سیدآبادی، رفیق شوم!

وی خرد جمعی را ویژگی بارز فعالیت در دوره یادشده در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد خواند و حلقه پیوند این دو نگاه را جاذبه شخص سید عباس صالحی در دوره مسئولیتش در معاونت فرهنگی عنوان کرد.

رئیس جدید مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد همچنین گفت: تلاش می کنیم که در حوزه روابط عمومی تریبون همه معاونت های وزارت ارشاد و به ویژه معاونت فرهنگیان باشیم.

امیرزاده با اشاره به اینکه دل کندن از معاونت فرهنگی برای او سخت بوده است، به پیشنهاد وزیر ارشاد برای تصدی مسئولیت مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد توسط وی پرداخت و گفت: بعد از چند هفته کلنجار رفتن، در نهایت یک روز آمدم و به آقای جوادی گفتم که می خواهم به روابط عمومی وزارت ارشاد بروم.

در این مراسم همچنین علی اصغر سیدآبادی در سخنانی از همکاران سابق خود در دفتر مطالعات و برنامه ریزی کتابخوانی معاونت فرهنگی حلالیت طلبید و کمک همه متخصصان را برای دستیابی به توفیقات بیشتر در مسئولیت دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار شد.

در پایان این مراسم، حکم معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد به ایوب دهقان کار مشاور جدید اجرایی این معاونت و همچنین ابراهیم حیدری مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی کتابخوانی وزارت ارشاد تقدیم و با اهدای هدایا و لوح های تقدیری از زحمات همایون امیرزاده و علی اصغر سیدآبادی در دوره پیشین تقدیر شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان