ماهان شبکه ایرانیان

اگر شلوغی را دوست ندارید به این مکان ها نروید

در این که هیچ چیزی بدتر از انتظار در صف های شلوغ و پر ازدحام مترو و اتوبوس نیست همه هم عقیده هستیم. اما ممکن است مردم شهر کولون با ما زیاد موافق نباشند

اگر شلوغی را دوست ندارید به این مکان ها نروید

در این که هیچ چیزی بدتر از انتظار در صف های شلوغ و پر ازدحام مترو و اتوبوس نیست همه هم عقیده هستیم. اما ممکن است مردم شهر کولون با ما زیاد موافق نباشند. این شهر شلوغ در هر کیلومتر مربع 1255000 نفر جمعیت داشت اما بعدها شهر تخریب شد و تنها چیزی که از آن باقی ماند یک پارک بود. البته باید بگویم که کولون تنها شهر شلوغ در دنیا نیست. در ادامه با شلوغ ترین شهرهای دنیا آشنا شوید.

Dead Sea، چین

این پارک آبی در ایالات سیچوان در روزهای گرم تابستان به شلوغ ترین مکان های تفریحی تبدیل می شود. این پارک آبی 30 هزار متر مربع است و حدود 10 هزار نفر در یک زمان در آن شنا می کنند. این پارک آبی حاوی 43 نوع مواد معدنی است و این می تواند یکی از دلایل شلوغ بودن آن باشد.

تاج محل، هندوستان

این بنای تاریخی مقدس سالانه 7 الی 8 میلیون نفر توریست به خود جذب می کند که بیشتر در ماه های اکتبر، نوامبر و فوریه از آن بازدید می کنند. پس پیشنهاد میکنم در روزهایی به جز این سه ماه برای رفتن به این مکان زیبای تاریخی برنامه ریزی کنید.

دیوار بزرگ چین

دیوار بزرگ چین یکی دیگر از مشهورترین جاذبه های توریستی دنیاست که سالیانه حدود 10 میلیون نفر از آن بازدید می کنند. اگر دوست دارید به این مکان بروید اما با شلوغی مواجه نشوید قسمت های جینشانلینگ و هواهنگ هواچنگ را انتخاب کنید.

پیازا دل کامپو، ایتالیا

پیازا دل کامپو یکی از میدان های تاریخی و توریستی در شهر سیه نا در ایتالیاست که دو بار در سال به میدان مسابقه سوارکاری تبدیل می شود. مسابقات در دوم جولای و شانزدهم ماه آگوست برگزار می شوند. اگر دوست دارید شاهد مسابقات باشید اما از شلوغی نمی ترسید در این روزها به بازدید این میدان زیبا بروید.

متروی توکیو

درست است که در ساعات شلوغ همه متروهای دنیا شلوغ می شوند اما متروی توکیو کاملا متفاوت است. ایستگاه شینجوکو در مجله گینس به عنوان شلوغ ترین ایستگاه های متروی دنیا ثبت شده است.

مجسمه مسیح (کریست ر دمیر)، برزیل

روزانه 3 هزار نفر به بازدید از این مجسمه در برزیل می روند. اگر نمی خواهید در روزهای شلوغ به این مکان بروید آخر هفته ها، ماه جولای، کریسمس و کارناوال را انتخاب نکنید. بهترین روزها روزهای یکشنبه تا جمعه است.

چیچن ایتزا، مکزیک

چیچن ایتزا از شهرهای باستانی تمدن مایا است و قبایل مایا قربانی های خود را در هرم کوکولکان در این مکان اجرا می کردند. به طور میانگین سالیانه 3 میلیون توریست از این مکان بازدید می کنند. برای این که با شلوغی مواجه نشوید ساعت 7 و نیم صبح بهترین زمان برای بازدید از این مکان است.

ایستگاه قطار بوریوالی، بمبئی

بمبئی پر جمعیت ترین شهر هندوستان است و مردم این شهر برای این که در ترافیک جاده ها گیر نکنند با قطار رفت و آمد می کنند و حاضر هستند در صف های طولانی قطار منتظر بمانند اما گرفتار ترافیک های غیر قابل کنترل جاده ها نشوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان