برای سفرهای خارجی بلیط هواپیما بخرید و ریالی پرداخت کنید

در سال‌های اخیر و با فراهم شدن امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی و همچنین پرداخت بهای بلیط با کارت‌های شتاب، پروسه خرید بلیط آسان‌تر از قبل شده است.

برای سفرهای خارجی بلیط هواپیما بخرید و ریالی پرداخت کنید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به این ترتیب دیگر لازم نیست که مسافران، بلیط خود را به صورت مستقیم از ایرلاین‌های خارجی فعال در کشور خریداری کنند و بدون نیاز به مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی و با کمک علی بابا، رتبه یک فروش بلیط هواپیما با چند کلیک ساده می‌توانند بلیط خود را برای سفر به هر کجای دنیا بخرند.

همچنین بر خلاف گذشته که مسافران سفرهای خارج از کشور، ناچار بودند برای خرید بلیط هواپیما از طریق مستر کارت و ویزا کارت اقدام کنند، حالا می‌توانند بهای بلیط خود را با کارت‌های شتاب ایرانی پرداخت کنند.

حالا مسافران با مراجعه به علی بابا به لیست کاملی از پروازهای ایرلاین‌های خارجی معتبر دسترسی خواهند یافت و می‌توانند از بین آن‌ها، بلیط مناسب خود را خریداری و بهای ان را با کارت شتاب پرداخت کنند.

علاوه بر این، علی بابا امکاناتی چون، استرداد وجه پرداختی در صورت لغو سفر، پشتیبانی 24 ساعته و ... را به مسافران ارائه می‌دهد. به این ترتیب، اگر به هر دلیلی، سفر مسافران خارج از کشور لغو شد، وجه پرداختی به آنها بازگردانده می‌شود.

پس اگر شما هم قصد سفر به خارج از کشور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به علی بابا مراجعه کنید و بلیط خود را از بین ایرلاین‌های مختلف انتخاب و وجه آن را با کارت‌های شتاب پرداخت کنید. همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت بلیط هواپیما می‌توانید به علی بابا مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان