مدیرکل جدید اسناد و انتشارات بنیاد شهید معرفی شد

مراسم تکریم «محبوب شهبازی» مدیرکل سابق و معارفه «رحیم نریمانی» مدیرکل جدید اسناد و انتشارات بنیاد برگزار شد.

مدیرکل جدید اسناد و انتشارات بنیاد شهید معرفی شد

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 9 مهرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد، جابجایی‌های مدیریتی را آزمون مهمی دانست و گفت: مدیریت عرصه و میدانی برای امتحان و آزمون است و بعضی از ظرفیت‌های افراد تنها در عرصه مدیریت بروز و ظهور پیدا می‌کند و جابجایی‌های مدیریتی عنصری فعال‌کننده برای این ظرفیت‌هاست.
وی افزود: در این جابجایی‌ها فردی که انتصاب را انجام داده و سازمان و تشکیلاتی که نصب در آن انجام شده است نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. با توجه به جمیع این موارد، انتصاب آقای شهبازی به‌عنوان مشاور عالی و دستیار ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و آقای نریمانی به‌عنوان مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم هر دوی این عزیزان در سمت‌های جدید نیز مانند سابق منشأ خدمات خوب و مثبتی باشند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مجموعه اسناد و انتشارات را از نقاط مهم در بنیاد دانست و گفت: مجموعه اسناد با حجم زیادی از انتظارات از داخل و خارج بنیاد روبرو است و باید تلاش‌های بیشتری برای برآورده کردن این انتظارات صورت بگیرد و خوشبختانه با حضور تیم کاری بسیار خوش‌سابقه و فعال در اداره کل اسناد و انتشارات می‌توان به‌خوبی در این مسیر حرکت کرد.
محبوب شهبازی مدیرکل سابق اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم حوزه اسناد را یکی از سرمایه‌های اصلی بنیاد دانست و گفت: این بخش با کمک تمام همکاران مجموعه تهیه شده است و اسناد شهدا نیز به ثبت ملی رسیده‌اند.
وی افزود: در حوزه اسناد مکتوب بیش از 9 میلیون سند گردآوری شده است و فعالیت‌های زیادی برای دیجیتالی کردن و ترمیم و نگهداری آن‌ها صورت گرفته است.
شهبازی حوزه انتشارات را نیز بخش مهم دیگری دانست که فعالیت‌های زیادی در آن صورت گرفته است و افزود: در حوزه انتشار کتاب و مجلات و همچنین سایت‌های اطلاع‌رسانی فعالیت‌های زیادی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از این مسیرها صورت گرفته است.
وی همچنین خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیازمند داشتن باور جدی به کار و محتوای آن و همچنین خلوص کاری دانست.
رحیم نریمانی مدیرکل جدید اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه فرصت حضور و خدمت در حوزه‌ای برای بنده ایجاد شده است که در امر ترویج و توسعه آرمان‌های شهدا و ایثارگران نقش بسیار مهمی دارد و کار در این حوزه استراتژیک و حساس نیازمند تلاش و همراهی تمام مجموعه است.
وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی انقلابی است که توسط امام خمینی (ره) و در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل گرفته است و کار در چنین مجموعه‌ای را افتخار بسیار بزرگی می‌دانیم.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: کار در مجموعه اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد حساسیت و پیچیدگی خاصی دارد و با توجه به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به حوزه کتاب و نشر و همچنین اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سخنان ایشان باید تلاش‌های جدی در این مجموعه صورت بگیرد و امروز با توجه به جنگ نرمی که از سوی بیگانگان علیه کشورمان جریان دارد نیازمند تلاش بیشتری برای تولید محتوا برای مقابله با این جنگ هستیم.
این مراسم با حضور مدیران کل معاونت فرهنگی و آموزشی، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و کارکنان اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد برگزار شد.
رحیم نریمانی فرزند شهید محمدعلی نریمانی و دارای مدرک دکترای علوم ارتباطات اجتماعی بوده و پیش‌ازاین به‌عنوان معاون مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر مشغول خدمت بوده است.
همچنین محبوب شهبازی نیز با حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به‌عنوان مشاور عالی و دستیار ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر