ماهان شبکه ایرانیان

سانسور نکنیم، کمپین جدیدی علیه سانسور

مهراب قاسم خانی باز هم ضد سانسور شد

خبرگزاری فارس: سانسور کردن نظرات کاربران کسب‌وکارها، در سایت‌ها یا در رسانه‌های اجتماعی‌شان، صدای بسیاری از مخاطبان را در آورده است. علیرغم اینکه بسیاری از سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های مرتبط با حوزه کسب و کار، امکانی را فراهم آورده‌اند تا کاربران بر روی محصولات و یا خدمات مورد ارائه آن‌ها ابراز نظر کنند، اما بعضی از این کسب‌وکار‌ها متعهد به نمایش نظرات مشتریان خود نیستند.

حذف نظرات کاربران اگر چه ممکن است در کوتاه مدت از عوارضی که منجر به کاهش فروش می‌شود، جلوگیری کند، اما در بلند مدت قطعاً کاربران هوشمند اینترنت به آن پی خواهند برد و در نتیجه علاوه بر کاهش اعتماد مشتریان، وجهه برند‌های سانسور کننده، دچار آسیب می‌شود.

بر خلاف این جریانی که ظاهراً مدتی است در میان برخی پیشتازان بازار کسب و کار‌های اینترنتی باب شده است، چیلیوری به عنوان یک سرویس سفارش آنلاین غذا، از ابتدای آغاز به کار خود راه دیگری را برگزیده است.

چیلیوری علاقه‌ای به سانسور نظرات کاربران خود ندارد. راه و روش چیلیوری از ابتدا این بوده است: «هیچگاه کاربران خود را سانسور نکنیم.»

این سرویس سفارش غذا، هشتگی را در شبکه‌های اجتماعی معرفی کرده تا کاربران تجربه خود از سانسور را با دیگران به اشتراک بگذارند. # سانسور_نکنیم، امروز نماد حرکت کسب‌وکار‌های آنلاین به سوی یک فضای بدون سانسور است. چیلیوری از مخاطبان خود خواسته که اگر تجربه‌ای از سانسور شدن در فضای آنلاین دارند با این هشتگ، تجربه خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

به همین دلیل مهراب قاسم خانی، هنرمند و فیلمنامه‌نویس مشهور طنز که خود از چهره‌های سانسورگریز محسوب می‌شود، در این مسیر به چیلیوری پیوسته و با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام و توئیتر خود، علاوه بر حمایت از چیلیوری، از سانسور در حوزه کسب و کار‌ها انتقاد کرده است. در این ویدیو مهراب قاسم خانی از مخاطبان خود دعوت می‌کند تا در صورتی که قصد سفارش غذا دارند، با استفاده از سایت و اپلیکیشن چیلیوری، نظرات کاربران دیگر را در صفحه رستوران‌ها مشاهده کنند و غذای خود را آنلاین سفارش دهند. در نهایت نیز با انتشار نظرات واقعی و بدون سانسور خود، برای یک سفارش مناسب، به دیگر کاربران کمک کنند.

 

علاوه بر همه این‌ها، چیلیوری در حال حاضر کمپینی را به منظور همراه کردن دیگر کسب‌وکار‌های اینترنتی و همچنین، جلب حمایت کاربران از روش خود در مبارزه با سانسور به راه انداخته است. در این کمپین، تا 20 مهرماه، کاربران درباره غذایی که قبلاً از چیلیوری سفارش داده یا جدیداً سفارش می‌دهند، نظرات خود را در وب‌سایت یا اپلیکیشن آن منتشر می‌کنند و به این ترتیب در یک قرعه کشی شرکت داده می‌شوند. 5 نفر از برندگان این قرعه کشی در یک مهمانی ویژه با میزبانی چیلیوری به رستوران گردان برج میلاد خواهند رفت تا یک شام به یادماندنی را در کنار گپ و گفت: با مهراب قاسم خانی تجربه کنند.

علاقه‌مندان با شرکت در کمپین «سانسور نکنیم» می‌توانند نظر خود را درباره تجربه سفارش غذا از چیلیوری، در وب‌سایت یا اپلیکیشن آن به اشتراک بگذارند و برنده یک شام جذاب با حضور مهراب قاسم خانی در رستوران گردون برج میلاد باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان