ماهان شبکه ایرانیان

مرفاوی مخالف خداحافظی عنایتی مقابل استقلال

سرمربی تیم فوتبال صبا موافق خداحافظی بازیکن کهنه کار تیمش از دنیای بازیگری در جریان دیدار با استقلال نیست و از او خواسته تا پایان فصل به خداحافظی فکر نکند.

مرفاوی مخالف خداحافظی عنایتی مقابل استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علیرغم این که رضا عنایتی ابراز تمایل به خداحافظی از میدان در جریان دیدار تیم‌های صبا و استقلال نموده بود، اما صمد مرفاوی مخالف خداحافظی عنایتی است و از او خواسته تا پایان فصل به خداحافظی فکر نکند.

عنایتی که از چند هفته قبل بعنوان مربی - بازیکن در صبا معرفی شد تا در کنار بازی کردن برای این تیم در امور فنی هم به مرفاوی کمک نماید، ابراز کرده بود بی میل نیست در جریان دیدار تیم های صبا و استقلال رسما کفش‌ها را آویخته و از دنیای بازیگری خداحافظی نماید. اما به دلیل حساسیت بالای کار صبا در هفته‌های باقیمانده، مرفاوی با خداحافظی عنایتی موافق نیست و از وی خواسته تا پایان فصل به فکر خداحافظی نباشد تا در این چند بازی باقیمانده بتواند در مواقع ضروری به تیم صبا کمک کند.

صبا در پایان هفته بیست و ششم با 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و خطر سقوط به دسته پایین تر این تیم را تهدید می‌کند. از همین رو مرفاوی از او خواسته تا پایان فصل به خداحافظی از میدان فکر نکند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان