به بهانه همکاری با سازمان‌های جنایی بین المللی؛

آمریکا دو شرکت و چهار فرد ژاپنی را تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد ژاپنی را به اتهام همکاری با سازمان‌های جنایی بین المللی و حامیان آنها، تحت تحریم قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: این شرکت‌ها و افراد با یاماگوچی-گومی بزرگترین و برجسته‌ترین سندیکای یاکوزای ژاپن مشارکت داشته اند.

در این اطلاعیه آمده است این شرکت‌ها و افراد بر اساس فرمان اجرایی 13581 که اهداف مهم سازمان‌های تبهکاری بین المللی و حامیان آن‌ها را هدف قرار می‌دهد، تحت تحریم قرار گرفته اند.

خزانه داری آمریکا افزوده است: این تلاش‌ها برای محافظت از سیستم مالی آمریکا در قبال تاثیر مخرب این سازمان‌های تبهکاری و شرکت‌ها و افرادی که از آن‌ها حمایت یا از طرف آن‌ها عمل می‌کنند، طراحی شده است.

سیگال ماندلکر معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی در این رابطه می‌گوید: ما این شرکت را هدف قرار دادیم تا پشت پرده مالکیت این شرکت‌های به ظاهر مشروع را افشا کند.

وی افزود: ما بر این سندیکای تبهکار ژاپنی و رهبران باند محلی که از همه چیز همچون استثمار جنسی، قاچاق سلاح و اخاذی سود می‌بریم، فشار می‌آوریم.

معاون وزیر خزانه داری آمریکا مدعی شده است با نشان دادن شبکه وسیع این شرکت و افرادی که از این سندیکا حمایت می‌کنند، قصد دارند زیرساخت‌های مالی این سازمان غیرقانونی تبهکاری را در جهان تخریب کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر