قلم تحریمی رئیس جمهور آمریکا و فشنگ تروریست سعودی پرورده، هر دو قلب مردم ایران را نشانه رفته است

فارس نوشت: دفتر سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تحلیلی نوشت: با کنار هم نشان دادن پیراهن خونین طاها و فهرست داروهای تحریمی مورد نیاز بیماران خاص، به راحتی می توان اثبات کرد که قلم تحریمی رئیس جمهور آمریکا و فشنگ کلاشینکف آن تروریست اروپا نشین سعودی پرورده، هر دو قلب مردم ایران را نشانه رفته است.

دفتر سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تحلیلی نوشت: هنوز چند روزی بیشتر از برپایی مردمی مراسم عزاداری دهه اول محرم در جای جای ایران اسلامی نگذشته بود که به بزرگداشت هفته دفاع مقدس پس از 38 سال رسیدیم. در سراسر کشور می شد عظمت و شکوه بیشتر عزاداری ها نسبت به سالهای قبل را به وضوح مشاهده کرد؛ حرارتی که پس از قریب 1400 سال همچنان در قلوب عاشقان حسین (ع) رو به فزونی است.

نیروهای مسلح و مومن ما که با اتکا به نیروی عظیم مردمی سال به سال اقتدار بیشتری از خود نشان داده و پیشرفت های عظیم تری را در تجهیزات مدرن دفاعی به معرض دید دوست و دشمن گذاشته اند، امسال هم در 38 امین سالگرد آغاز دفاع مقدس در مقابل صدام آمریکایی، در گوشه گوشه کشور نمایش شکوه و عظمت برپا کرده بودند که جنایت تروریستی تلخ اهواز منجر به شهادت و جانبازی دهها مرد و زن و کودک شد و نگذاشت مردم ما از حال و هوای عاشورا چندان فاصله بگیرند.

جمنا

خروجی تدارک شده از سوی مثلث شرارت (آمریکا، سعودی و تروریستها) در اهواز چیزی جز خسران برای آنها و پیروزی برای ما نیست. شهادت آرزوی همه مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) است؛ طاهای 4 ساله و جانباز ویلچرنشین همه شاگردان مکتب سرخ شهادتند و آن سرباز خوش عاقبت تنها یکی از خیل کسانی است که شهادت را عاقبت خود میخواهد و می‌داند‌. اهواز پایتخت وحدت آفرین این روزهای ایران شد، اصلاح طلب دلسوز، دولتمرد اعتدال و جریان اصولگرا همه در برابر چنین رویدادی موضع واحد انقلابی دارند و انتظار میرود در مقام عمل نیز متحدتر شوند.

فرصت حضور رئیس جمهور در اجلاس سالانه سازمان ملل پس از فاجعه تروریستی اهواز، محل افشای نفاق مدعیان حقوق بشر و تثبیت مظلومیت ملت ایران است. با کنار هم نشان دادن پیراهن خونین طاها و فهرست داروهای تحریمی مورد نیاز بیماران خاص، به راحتی می توان اثبات کرد که قلم تحریمی رئیس جمهور آمریکا و فشنگ کلاشینکف آن تروریست اروپا نشین سعودی پرورده، هر دو قلب مردم ایران را نشانه رفته است.

اینکه دشمن با تمام قوا و اینچنین وقیح و عریان به صحنه آمده است، علاوه بر نمایش سختی ظاهری منازعه، بشارتی بزرگ در دل خود دارد و آن اعتراف او به قدرت عظیم مرکز ثقل جبهه مقاومت است؛ چراکه طبیعتا برای زمین زدن حریف ناچیز، نیازی به این سطح از تجمیع نیروهای مخالف و به کار گیری همه نوع ابزار و تجهیزات نخواهد بود. روند اتفاقات منطقه ای و جهانی نیز نشان میدهد تاکنون به لطف خدا کفه پیروزی ما سنگینی میکند و زور دشمن موفق نشده و نخواهد شد به شرط آنکه از داخل شاهد تقویت بیشتر عمل انقلابی مسوولان و افزایش سرمایه اجتماعی میان مردم باشیم.

 

29215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان