ماهان شبکه ایرانیان

علیرضا مرزبان:

آدم باهوشی هستم/ در مورد پرسپولیس به عنوان نماینده ایران حرف زدم

اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من تعصب خاصی به تیم خود دارم و در مورد پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران حرف زدم.

آدم باهوشی هستم/ در مورد پرسپولیس به عنوان نماینده ایران حرف زدم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مرزبان سه شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با استقلال تهران در جام حذفی که منجر به حذف تمیش شد، اظهار کرد: بازی امشب بسیار پرهیجان و فیزیکی بود و به نظر من تماشاگران نیز از این بازی لذت بردند ولی من متاسفم شدم که موفق به کسب پیروزی در این بازی نشدیم.

وی افزود:  با وجود این به بازیکنانم که یک بازی شرافتمندانه از خود به نمایش گذاشتند، تبریک می گویم و نباید فراموش کنیم ما در برابر یک تیم بزرگ به میدان رفتیم. ما برای این بازی تغییرات فراوانی را انجام دادیم و با توجه به اینکه حرکت تیم بسیار رو به جلو بود از سوی حریف با ضد حمله مواجه می شدیم. البته این بازی یک نشانه مثبت هم برای من داشت، اگر ما توانستیم در برابر استقلال 120 دقیقه مقابله کنیم یعنی قدرت تقابل با تیم های خوب را به دست آورده ایم.

مرزبان با اشاره به اینکه روز شنبه هم با همین استقلال و در همین شهر در لیگ برتر بازی می کنیم، بیان کرد: برای بازی روز شنبه با استقلال باید نگرش خود را تغییر دهیم و استراتژی دیگری را مورد استفاده قرار دهیم. باید تیم ما به مردم و مسئولان نشان دهد که شجاعت لازم برای کسب پیروزی را دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اعتراض یک خبرنگار که گفته بود شما گفته بودید برای پیروزی تیم پرسپولیس گوسفند قربانی می کنید در حالیکه شما اکنون سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان هستید و نباید اینگونه از تیم های دیگر حمایت می کردید، گفت: آیا شما مصاحبه من را خوانده اید؟ در آن مصاحبه عنوان کردم که به ایران تعصب دارم نه فقط پرسپولیس. اگر کسی آمده و فقط بخشی از مصاحبه را منتشر کرده نشان می دهد هدفی دارد. من با هوش هستم و می دانم چه چیزی گفته ام. من حتی در مورد استقلال تهران نیز چنین حرفی زده ام زیرا ملاک من ایران است. من در مورد پرسپولیس به عنوان نماینده ایران صحبت کرده ام همانگونه که اکنون به تیم نفت مسحدسلیمان تعصب خاصی دارم.

مرزبان همچنین گفت: باید به گونه ای بازی کنیم که زیرساخت های مسجدسلیمان برای توسعه بیشتر شود و جوانان بیشتری به سمت فوتبال بیایند و خود را نشان دهند. کودکان باید وارد آکادمی های فوتبال شوند و بعد از آن وارد تیم های ورزشی شوند تا شاهد رشد فوتبال باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان