ربیعی: فکر کردن به صعود هنوز زود است

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید فکر کردن به صعود در حال حاضر زود است.

ربیعی: فکر کردن به صعود هنوز زود است

محمد ربیعی، سرمربی آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی تیمش مقابل اکسین البرز در هفته ششم لیگ دسته یک اظهارکرد: در نیمه اول با توجه به بازی برنامه‌ریزی که داشتیم بازی بهتری را ارائه دادیم. در نیمه دوم تیم اکسین البرز رو به بازی مستقیم آورد و استفاده از دو مهاجم بلند قامت ریتم بازی‌سازی ما را مقداری گرفت. ما هم برنامه‌ریزی برای ضد حمله داشتیم که پاس آخر ما برای گل زدن به بار ننشست. در مجموع هر دو تیم بازی خوب و با تاکتیکی را ارائه دادند.

او ادامه داد: ما برای سه امتیاز این بازی وارد مسابقه  شدیم و به مساوی فکر نمی‌کردیم آمده بودیم برای گرفتن سه امتیاز بازی در حالی که می‌توانستیم به این سه امتیاز برسیم. ما گلی را که خوردیم از اشتباه فردی بوده و شاید اگر این اشتباه را نمی‌کردیم آن بازی را می‌بردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره شرایط تیمش در جدول با توجه به امتیازات به دست آمده گفت: در حال حاضر فکر کردن برای صعود زود است. ما الان داریم روی برنامه اول تیم که بهتر شدن نتایج تیم نسبت به سال‌های گذشته است کار می‌کنیم. اگر در پایان نیم فصل اول، در برنامه‌ریزی‌هایی که مد نظر داشتیم به مراحل خوبی برسیم، روی برنامه بعد که صعود به لیگ برتر است فکر می‌کنیم. باید بازی به بازی جلو برویم و طبق برنامه جلو برویم تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان