علی علیزاده: سلبریتی‌ها سوخت ماشین جنگی «من‌وتو» و «بی‌بی‌سی» هستند +فیلم

آقا و خانم سلبریتی! شما منجی و نجات دهنده مردم ایران نیستید شما همدستان وضعیت امروز هستید. شما قاضی امروز نیستید ، شما متهم هستید

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - پس از نخستین مطلبی که علی علیزاده درباره حمید فرخ‌نژاد منتشر کرد این بازیگر سینما در پیامی او را متهم به اطلاعاتی بودن کرد و علی علیزاده با انتشار ویدئویی به حمید فرخ‌نژاد پاسخ داد.

بیشتر بخوانید:

اولین سلبریتی‌ کلاهبردار محکوم شد+ عکس

چند سوال از حمید فرخ نژاد: از گرین کارت آمریکا تا غارت پول‌ نهصدهزار معلم ایرانی

متن این ویدئوی منتشر شده بدین شرح است:

آقای حمید فرخ‌نژاد!  دیروز من چند سئوال خیلی ساده پرسیدم و شما به  جای جواب دادن فرافکنی کردید، فرار رو به جلو کردید و حتی به من تهمت اطلاعاتی بودن زدید، تا به زعم خودتان پرسشگری مرا خفه کنید. اما من تنها نیستم. در سال‌های گذشته شما و امثال شما قدرت،ثروت و شهرت زیادی انباشتید و  به انحصار خودتان درآوردید و این سئوال میلیون‌ها ایرانی است. شما نمی‌توانید همه مارا خفه کنید. شما رفیق گرمابه و گلستان فردی به نام محمد امامی بودید. محمد امامی در پرونده یکی از بزرگترین دزدی‌های تاریخ معاصر دست داشته است. محمد امامی چند هزار میلیارد تومان از جیب صد هزار معلم و دبیر ایرانی دزدیده است. معلم و دبیر یعنی طبقات متوسط پایین و طبقات کارگر.

چرا محمد امامی یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران در صنعت سیما و شبکه نمایش خانگی ایران است وارد عرصه فرهنگ شد. جوابش خیلی ساده است برای شستن پول‌های کثیفش؛ و شما آقای فرخ‌نژاد و سلبریتی‌های دیگر که در فیلم‌های امامی بازی کردید همدست و همکار او در شستن پول‌های کثیف او هستید.

این سئوال را از شما و بقیه سلبریتی‌های می‌پرسم که در زندگی عمومی و نمایشی‌تان ژست با مردم بودن می‌گیرد ولی در زندگی شخصی‌تان همدست مفسدین اقتصادی هستید. آیا می‌دانید تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال و من و تو، مطالب شما را شب به شب سوخت ماشین جنگ و تحریم خودش می‌کند؟ برای اینکه این تلویزیون‌ها می‌دانند که شما فقط ژست با مردم بودن می‌گیرید و در عمل همدست فساد هستید و گرنه نمی‌گذاشتید یک مطلبتان وسیله عادی سازی تحریم در تلویزیون‌های صعودی و اسرائیل باشد.

بیشتر  بخوانید:

سکوت سینماگران نسبت به بازداشت محمد امامی برای مردم سئوال است؟!

سرمایه داری مالی و الیگارشی در سی سال گذشته در همه جای جهان این تکنیک را به کار برده، چه در آمریکا و چه در اروپای غربی و شرقی، از بازیگران و هنرپیشه های سینما و تلویزیون و فوتبالیست‌ها و ورزشکاران و سلبریتی‌های استفاده کرده تا برای خودش وجه اجتماعی بخرد و چهره خودش تطهیر و تمییز کند و به یک شکلی پولشویی اجتماعی و فرهنگی انجام بدهند. اما در وضعیت امروز ایران که مورد حمله تروریسم اقتصادی امپریالیسم آمریکا قرار گرفته ما باید تعارف را کنار بگذاریم، هم با مفسدین اقتصادی و الیگارشی ایرانی و هم با سلبریتی‌هایی که بدون هر گونه تعارفی نظافتچی‌ آن سرمایه‌داران مالی هستند.

بیشتر بخوانید:

حمید فرخ نژاد؛ رفیق محمد امامی و شریک دولت!

آقا و خانم سلبریتی! شما منجی و نجات دهنده مردم ایران نیستید شما همدستان وضعیت امروز هستید. شما قاضی امروز نیستید ، شما متهم هستید و شما از وضعیت طلبکار نمی‌توانید باشید شما به مردم ایران بدهکار هستید. در حالیکه همین امروز طبقات محروم ایران بچه‌های خودشان را برای دفاع از امنیت این مردم به سوریه می‌فرستند، شما شب به شب امنیت روانی ذهنی و امنیت اقتصادی و سیاسی این کشور را به خطر می‌اندازید. در وضعیت خاصی که مردم ایران مجبورند جلوی زورگویی آمریکا مقاومت کنند، ما مجبوریم که صورتک‌های دروغین با مردم بودن شما را کنار بگذاریم و در زیر آن مشخص شود که شما مقابل مردم ایران هستید. اما قبل از آن من شما را دعوت می‌کنم که به صف مردم ایران بپیوندید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان