مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با میزان:

تصویب لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز منجر به مبارزه و برخورد جدی‌تر و اثرگذارتر خواهد شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه امروز لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور اول صحن علنی مجلس قرار دارد گفت: حدود ۲۵ ماده از این لایحه تاکنون تصویب شده و امید است با تصویب این لایحه شاهد تسهیل امکان مبارزه و برخورد جدی‌تر و اثرگذارتر نسبت به مباحث مربوط به قاچاق کالا و ارز باشیم.

محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: ضرورت اصلاح برخی از مواد این قانون مطرح بود که بر این اساس لایحه‌ای در جهت رفع ایرادات قانونی آن در دولت تنظیم و به کمیسیون اقتصادی مجلس ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس بعد از بررسی‌های مفصل لایحه دولت را تصویب کرد و مدتی است که در صحن علنی در حال بررسی قرار دارد.

اسفنانی با بیان اینکه امروز لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور اول صحن علنی مجلس قرار دارد افزود: حدود 25 ماده از این لایحه تاکنون تصویب شده و امید است نهایتا تا دو هفته آینده شاهد تصویب همه این لایحه باشیم.

وی تاکید کرد: امید است در صورت تصویب این لایحه شاهد تسهیل امکان مبارزه و برخورد جدی تر و اثرگذارتر نسبت به مباحث مربوط به قاچاق کالا و ارز باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به مزایای تصویب لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بخشی از ایرادات در قانون مربوط به ساختار تعزیرات، نحوه و سرعت رسیدگی، کاستن مقررات دست و پا گیر است که در صورت اصلاح می‌تواند از مواردی که باعث اطاله دادرسی می‌شد جلوگیری کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر