ماهان شبکه ایرانیان

بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در واکنش به تجاوز آمریکا به سوریه:

هیچ تسامحی در برابر اقدامات تحریک آمیز آمریکا جایز نیست

بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه تهران در بیانیه ای ضمن واکنش به تجاوز آمریکا به سوریه تاکید کرد: هیچ گونه تسامحی در برابر اقدامات تحریک آمیز و خطرناک ایالات متحده و رژیم صهیونیستی جایز نیست

هیچ تسامحی در برابر اقدامات تحریک آمیز آمریکا جایز نیست

به گزارش خبرگزای مهر، بسیج های دانشجویی 8 دانشگاه تهران بزرگ در واکنش به تجاوز آمریکا به سوریه اعلام کرد: هیچ گونه تسامحی در برابر اقدامات تحریک آمیز و خطرناک ایالات متحده و رژیم صهیونیستی جایز نیست و از دستگاه های دیپلماتیک و نهاد های ذی ربط امنیتی انتظار جدی می رود تا با به کارگیری دیپلماسی مقتدر، عزتمندانه و در عین حال حساب شده، در برابر گسترش ماجراجویی های موذیانه ی مستکبرین و مرتجعین واکنشی موثر و کارآمد در دستور کار قرار دهند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه

مع الاسف بامداد روز جمعه شناور های جنگی وابسته به ارتش آمریکا حمله ی موشکی وحشیانه ای را علیه مواضع ارتش سوریه ترتیب دادند . بی شک اقدام مذکور بداهه ی خطرناکی است که در صورت عدم واکنش مقتضی در سطوح مناسب، موجب گسترش تهدیدات بالقوه ی موجود بر ضد جبهه ی مقاومت و در راس آن جمهوری اسلامی ایران خواهد گشت.

از هفت سال پیش تا کنون مستکبرین و مرتجعین صهیونیست , با تدارک فتنه ای فراگیر در جهان اسلام جوخه های تکفیر و ترور را در جای جای منطقه ی راهبردی غرب آسیا تجهیز نموده و اصلی ترین هدف خود را نیز در هم­شکستن محور مقاومتِ شیعی بنا نهاده اند .

سیاست مذکور که از پشتیبانی مستقیم و غیر مستقیم رژیم صهیونیستی و کشور هایی اعم از ایالات متحده ی آمریکا  کشور های اتحادیه ی اروپا و مرتجعین نفتخوار اتحادیه ی عرب برخوردار بود راه به جایی نبرد , و تنها دلیل آن پس از خواست خداوند متعال , اراده ی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم توفیق این راهبرد شوم بوده است .

لکن در حال حاضر و پس از پیروزی های قاطع و تمام کننده ی مجاهدان و توفیقاتی چون آزادسازی حلب و اضمحلال تکفیریان در موصل عراق، حامیان و طراحان جبهه ی تکفیر و در راس آن ها آمریکا به عکس العمل های هیجانی و حساب نشده تمسک جسته و سعی دارند با ورود مستقیم به میدان نبرد نیابتی چند نفس به عمر موالید تروریست خود بیفزایند .

بی شک ورود مستقیم آمریکا به عرصه ی میدانی سوریه توازن قدرت را از حالت کنونی خارج خواهد نمود و تبعات احتمالی این اتفاق هیچ گونه فرصتی برای انفعال دولت مردان جمهوری اسلامی ایران باقی نمی گذارد.

از زمان آغاز فتنه ی تکفیری صهیونیستی مذکور در منطقه همواره بسیاری از جوانان شایسته ی این مرز و بوم در کنار برادران عراقی، سوری و لبنانی خود رشادت ها به خرج داده و با خون خود امان نامه ی کشورمان از گزند خونخواران تکفیری را امضا کرده اند.

تجربه ی سال 92و تاثیر ایستادگی ایران در برابر تهدید نظامی آمریکا بر ضد سوریه و لغو حمله ی مذکور نشان داد اقدام حساب شده و در عین حال مقتدرانه ی دستگاه های دیپلماتیک، امنیتی و نظامی کشورمان می تواند ضامن امنیت ایران و متحدان منطقه ای ما باشد.

امروز نیز در حالی که راهبردنویسان غربی شکست محور سوریه را به مثابه شکستن کمر جبهه ی مقاومت قلمداد می کنند، هیچ گونه تسامحی در برابر اقدامات تحریک آمیز و خطرناک ایالات متحده و رژیم صهیونیستی جایز نیست و از دستگاه های دیپلماتیک و نهاد های ذی ربط امنیتی انتظار جدی می رود تا با به کارگیری دیپلماسی مقتدر، عزتمندانه و در عین حال حساب شده، در برابر گسترش ماجراجویی های موذیانه ی مستکبرین و مرتجعین واکنشی موثر و کارآمد در دستور کار قرار دهند.

و من الله التوفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران
بسیج دانشجویی دانشگاه علامه ی طباطبایی
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق ( علیه السلام)
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان