سرقت از فروشگاه‌های اپل این شرکت را مجبور به استفاده از نیرو‌های پلیس کرد

امروز برخی از فروشگاه‌های اپل شاهد تغییری مهم خواهد بود و علاوه بر آیفون‌ها و تبلت‌ها می‌توان نیروی پلیس را هم در آنها مشاهده کرد

سرقت از فروشگاه‌های اپل این شرکت را مجبور به استفاده از نیرو‌های پلیس کرد

امروز برخی از فروشگاه‌های اپل شاهد تغییری مهم خواهد بود و علاوه بر آیفون‌ها و تبلت‌ها می‌توان نیروی پلیس را هم در آنها مشاهده کرد. این تصمیم بعد از آن گرفته شد که اخیرا چند سارق به فروشگاه‌های اپل دست برد زدند و تعداد قابل توجهی از آیفون‌های جدید این شرکت آمریکایی را ربودند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که حدود 17 مظنون دزدی‌های اخیر این فروشگاه‌ها بازداشت شده‌اند.

سرقت از فروشگاه‌های اپل

طبق محاسبات تا به حال بیش از 1 میلیون دلار از محصولات اپل فقط در ایالت کالیفرنیا به سرقت رفته است. به همین دلیل اپل برای جلوگیری از خسارت‌های بیشتر تصمیم گرفت تا از نیروی پلیس در فروشگاه‌های خود بهره ببرد. چرا که قدرت نیرو‌های پلیس نسبت به نگهبان‌های فروشگاه بیشتر است و در صورت سرقت، آن‌ها می‌توانند بیرون از فروشگاه‌ها هم از نظر قانونی با سارقان را تحت پیگرد قرار دهند.

بیشتر این نیرو‌های پلیس در فروشگاه‌های Bay Area مستقر شده‌اند و در روز‌های تعطیل و شلوغ مشغول به کار می‌شوند. به نظر می‌رسد حضور این افراد تا حدی موثر بوده چرا که از زمان شروع استفاده از نیرو‌های پلیس، هیچکدام از فروشگاه‌های رزویل و ساکرامنتو شاهد سرقت‌های گذشته نبودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان