بازیکنان یونایتد یک مشت بچه نق نقو هستند

روی کین، اسطوره منچستریونایتد معتقد است که بازیکنان این تیم همگی بچه نق نقو هستند و برای ژوزه مورینیو آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو پس از نتایج ضعیفی که در هفته های اخیر کسب کرده، تحت فشار شدیدی از سوی هواداران قرار گرفته است و اختلافات او با بازیکنانش، مزید بر علت شده که به درهای جدایی از باشگاه نزدیکتر شود با این حال، روی کین به انتقاد از بازیکنان یونایتد پرداخت و مدعی شد که آنها مثل بچه نق نقو هستند.

 

 

 

 

او گفت:" ما راجع به فوتبالیست ها و مربی ها حرف می‌زنیم، مطمئنا همه بازیکنان با مربی رابطه خوبی نخواهند داشت و مربی هم همه ی بازیکنانش را دوست ندارد ولی وقتی برای یک تیم بازی می‌کنید، نباید از خطوط قرمز عبور کنید.  برایم این اختلافات هم نیست زیرا فوتبال یک صنعت است. در دیگر صنیع هم این اتفاق رخ می‌دهد ولی متاسفانه وقتی برای یونایتد که یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است بازی می‌کنید، همه چیز بزرگتر از حد می‌شوند. وقتی برای یونایتد بازی می‌کنید و پیراهن این تیم را به تن می‌کنید و تمام تلاشتان را در زمین انجام نمی‌دهید زیرا ممکن است باعث ناراحتی کسی شوید، پس در چنین شرایطی برای مورینیو آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

من راجع به کلیت بازیکنان حرف می‌زنم. بازیکنانی که با مربی یا کادر فنی درگیر می‌شوند و فکر می‌کنند که امروز خوب تمرین نکنم زیرا یک نفر من را ناراحت کرده است. بچه نق نقوهای بسیاری در یونایتد هستند، خیلی زیادند."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان