ماهان شبکه ایرانیان

امری: امتحان سختی را پشت سر گذاشتیم

اونای امری، سرمربی آرسنال به تمجید از عملکرد تیمش پس از پیروزی ۳-۰ مقابل قره باغ پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته با گل‌های پاپاستوپولوس، اسمیت روئی و متئو گوئندوزی موفق شد حریفش را شکست دهد و هشتمین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد. برند لنو، گلر آرسنال نمایش خوبی در زمین داشت و با سه مهار توپ عالی دروازه تیمش را نجات داد. پس از بازی ، امری از اینکه تیمش در این امتحان سربلند خارج شده، ابراز خوشحالی کرد.

 

 

 

 

او گفت:" من خیلی خوشحالم زیرا حریف ما در سطح بالایی قرار دارند و حمایت خوبی می‌شدند و همین باعث شد که در طول 90 دقیقه، فشار زیادی بر خط دفاع ما وارد شود. در این بازی، مالکیت توپ را به حریف باخته بودیم ولی خوب بود زیرا تیم ما یاد گرفت که چطور در سختی بازی کند. این پیروزی به ما اعتماد به نفس می‌دهد، هم روحیه مان را بالا برد و هم نتیجه خوبی در یک بازی دشوار کسب کردیم. تفکراتمان را در زمین اجرا کردیم و ضد حملات خوبی زدیم.

 

می‌خواهیم بازی‌های زیادی در رقابت های مختلف انجام دهیم. می‌خواهیم به بازیکنانمان موقعیت بدهیم، موقعیت بازی کردن، موقعیت بالا بردن اعتماد به نفس، مسئولیت، ریتم و .... . امروز، بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند بازی کردند و برای ما این موضوع خیلی مهم بود تا روز یکشنبه بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان