ماهان شبکه ایرانیان

بنیس انتقام سال ها تحقیر را از آقای خاص می گیرد؟

لحظه به لحظه با روز سرنوشت ژوزه مورینیو

باشگاه منچستریونایتد شایعه اخراج ژوزه مورینیو بعد از دیدار مقابل نیوکاسل را تکذیب کرد اما در صورت شکست در دیدار امشب، بعید است او را بار دیگر روی نیمکت شیاطین سرخ ببینیم.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب منچستریونایتد و نیوکاسل می توانست یک دیدار خانگی معمولی برای شیاطین سرخ باشد؛ دیداری برای حفظ صدرنشینی یا کم کردن فاصله با رقبای قهرمانی اما شرایط طوری رقم خورد که حالا به شام آخر مورینیو تبدیل شده. برای اینکه از همه حواشی و اتفاقات این دیدار مطلع شوید، تا پایان دیدار امشب، این پست را دنبال کنید:

 

 

کنفرانس مطبوعاتی جنجالی در سه و نیم دقیقه

کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته مورینیو باز هم پرحاشیه بود. اینکه او تصمیم گرفت ساعت 8 صبح مقابل خبرنگاران قرار بگیرد، نشان می داد که آقای خاص باز هم یک بازی روانی را آغاز کرده. او که چند روز قبل در کنفرانس مطبوعاتی دیدار مقابل والنسیا، گزارش خبرنگار سان را زیر سوال برده، انتظار نداشت با واکننش نیل کاستیس، روبرو شود اما سوال این خبرنگار باعث شد تا آقای خاص کنفرانس مطبوعاتی را ترک کند. شرح کامل این اتفاق را اینجا بخوانید:

 

 

 

چرا دیدار امشب سرنوشت ساز است؟

از همان تابستان پرحاشیه، مشخص بود که فصل سوم حضور مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد پرالتهاب خواهد بود اما کمتر کسی تصور می کرد که احتمال اخراج او اینقدر زود قوت بگیرد. اما نتایج ضعیف از یک سو و بالا گرفتن اختلافاتش با بازیکنان، حالا آقای خاص را روی لبه تیغ قرار داده است.

میرر ادعا کرد که نتیجه دیدار مقابل نیوکاسل تاثیری در سرنوشت او نخواهد داشت و او به هر حال پس از این دیدار اخراج می شود. اما اسکای به نقل از مدیران منچستریونایتد این خبر را تکذیب کرد. اما آنچه غیرقابل انکار است، این است که در صورت شکست مقابل نیوکاسل، بسیار بعید است که بار دیگر این مربی پرتغالی را روی نیمکت منچستریونایتد ببینیم.

 

 

تیم او از جام اتحادیه حذف شده، در لیگ قهرمانان، در خانه نتوانست والنسیا را شکست بدهد و یک باخت دیگر در لیگ برتر، عملا بحران در الدترافورد را به بالاترین حد خواهد رساند. هرچند پس از شکست 3-0 مقابل تاتنهام، هواداران در الدترافورد تیم شان را تشویق کردند اما بعید است در صورت تکرار آن نتیجه، یا شکست با هر نتیجه ای، دیگر خبری از حمایت باشد.

در حال حاضر تنها ستاره های سابق باشگاه هستند که در رسانه ها همچنان از ادامه حضور او در منچستریونایتد دفاع می کنند ولی بالا گرفتن نارضایتی از آقای خاص در رختکن تیم، بیش از هرچیز دیگر او را به سمت درهای خروجی باشگاه نزدیک کرده است.

 

مورینیو- بنیتس؛ تاریخچه ای از تحقیر

در چنین شرایطی، او باید امشب مقابل مردی قرار بگیرد که در سال های مربیگری اش، بیش از همه تیغ تیز طعنه های او را تحمل کرد.

رابطه مورینیو و بنیتس از همان اولین سال حضور آقای خاص روی نیمکت چلسی آغاز شد؛ وقتی آبی ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل لیورپول قرار گرفتند و در نهایت شاگردان بنیتس با یک گل مشکوک به پیروزی رسیدند. در پایان بازی، مورینیو بی رحمانه به بنیتس حمله کرد و گفت:" خب شما هم جای داور باشید و وقتی در یک سمت یک مربی خوش تیپ و موفق ببینید و در سمت دیگر، یک مربی چاق و کچل، معلوم است دلتان برای کدام یک می سوزد و به سود کدام سوت می زنید؟"

 

 

و این نیش و کنایه های مورینیو در مورد بنتیس سال ها و سال ها ادامه پیدا کرد؛ به ویژه اینکه مربی اسپانیایی بعد از او روی نیمکت اینتر نشست و مدتی هم هدایت چلسی را برعهده گرفت؛ تیم هایی که بازیکنان و هواداران بهترین روزهای شان را حداقل در یک دهه پیش از آن، زیر نظر آقای خاص سپری کرده بودند.

اما امشب بنیتس می تواند انتقام همه آن طعنه ها و جملات نیش دار را بگیرد؛ با یک پیروزی و امضا کردن حکم اخراج مورینیو.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان