در گفتگو با مهر عنوان شد:

FATF باعث تسلط مالی دشمنان به کشور می شود/ مخالف تصویب FATF هستم

تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: FATF باعث تسلط مالی دشمنان به کشور می شود و به شدت با این طرح مخالف هستم و امیدوارم رای نیاورد.

FATF باعث تسلط مالی دشمنان به کشور می شود/ مخالف تصویب FATF هستم

احمد علیرضا بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تصویب FATF در مجلس شورای اسلامی گفت: لیست امید به دنبال تصویب این طرح است ولی به نظرم این موضوع تهدیدهایی به کشورمان دارد و باعث نفوذ بیگانگان به سیاست های کلی بانکی و اقتصادی جمهوری اسلامی می شود.

وی با بیان اینکه مخالف تصویب FATFهستم، گفت: برخی ها برای تصویب FATF روی مجلس و نمایندگان فشار می آوردند. با اینکه در FATF صحبت از مبارزه با پولشویی است ولی در واقع هدف آنها تسلط بر مسائل مالی کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران است.

بیگی سپس با تاکید بر اینکه آنها می گویند اگر می ‌خواهید با کشورهای خارجی معامله کنید باید این پیمان را قبول کنید، ادامه داد: ولی در واقع FATF باعث نفوذ می شود و بنده موافق نیستم. برجام شکست خورده و این پیمان FATF نیز به جایی نمی رسد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: غرب که عضو FATF است پس چرا از داعش و سایر تروریست ها حمایت می کند، آنها با پیمان FATF می خواهند سپاه پاسداران و سردار سلیمانی و هواپیمایی جمهوری اسلامی را به صورت شدیدتری تحریم کنند.

وی ابراز داشت: FATF باعث کشیده شدن تحریم ها به داخل کشور و بانک های خودمان می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان