رشید مظاهری:

برای بازی کردن در جام ملت ها تلاش می کنم/ بولیوی حریف خوبی است

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم در جام ملت های آسیا تلاش می کنم.

برای بازی کردن در جام ملت ها تلاش می کنم/ بولیوی حریف خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، رشید مظاهری در حاشیه تمرین عصر امروز شنبه تیم ملی فوتبال ایران گفت: اردوی خوبی پیش رویمان است. این بازی هم کمک زیادی به ما می کند. بولیوی در آمریکای جنوبی حضور دارد. آنها با تیم هایی مثل برزیل بازی کرده اند و می توانند به تیم ملی کمک کنند.

وی درباره رقابت با سایر دروازه بان های تیم ملی اظهار داشت: من در این باره نباید نظر بدهم. من تنها کاری که می کنم بی وقفه تلاش می کنم تا نتیجه بگیرم. تلاش می کنم تا در جام ملت ها بازی کنم.

دروازه بان تیم ملی درباره اینکه بهتر نیست در فیفا دی با تیم های بزرگ بازی کنیم اظهار داشت: من بازیکن هستم . نمی توانم درباره چنین چیزهایی اظهار نظر کنم. به هر حال مسائلی مثل سیاست هستند که به بازی کردن تیم ملی کمک می کنند.

مظاهری درباره حضور احتمالی خود در چارچوب دروازه تیم ملی ادامه داد: شبانه روز تمرین می کنم و چندسالی است که فکر و ذکرم همین موضوع است.

مظاهری در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که ادعا شده بود از باشگاه های اسپانیا پیشنهاد دارد اما به دلیل بازی نکردن در جام جهانی آنها را از دست داد افزود: من به خاطر مبلغ رضایتنامه ام نتوانستم بروم. مشکل فقط این بود و بعید می دانم به خاطر بازی نکردنم باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر